کد خبر: ۴۵۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: هوندا اوایل هفته جاری BR-V را با قیمت پایه 19167 دلار در بازار مالزی عرضه کرد.

هوندا BR-V روانه بازار مالزی شد

گروه بین الملل: هوندا اوایل هفته جاری BR-V را با قیمت پایه 19167 دلار در بازار مالزی عرضه کرد.

به گزارش خبرخودرو، BR-V اولین خودرویی است که اختصاصا توسط مرکز تحقیق و توسعه هوندا در آسیا و اقیانوسیه برای مناطق ASEAN ساخته می شود.

هوندا BR-V مخصوص مالزی دارای طول 4453 میلی متر، عرض 1735 میلی متر، عرض 1666 میلی متر و فاصله بین دو محور 2662 میلی متر است. ارتفاع این خودرو از زمین 201 میلی متر اعلام شده است. این خودرو از موتور 1.5 لیتری i-VTEC چهار سیلندر بنزینی با قدرت 120 اسب بخار و گشتاور 145 نیوتون متر بهره می برد. نیروی این موتور از طریق گیربکس CVT استاندارد که با تکنولوژی Earth Dreams هوندا ساخته شده است به چرخ های جلو منتقل می شود.

هوندا BR-V در نسخه های E و V و با ساختار هفت سرنشین موجود است. چراغ های دید در روز LED، دریچه های تهویه هوای عقب، سیستم صوتی 4 بلندگویی با پورت USB و اتصال بلوتوثی، سنسورهای پارک معکوس، کیسه هوای جلوی دوگانه، قفل صندلی کودک ISOFIX ردیف دوم، ABS، EBD و HSA از ویژگی های استاندارد در این خودرو هستند.

نسخه ممتاز V این خودرو از ویژگی های مازادی همچون چراغ های مه شکن جلو، دستگیره های در کرومی، تزئین زیرین سپر، محافظ های کناری کرومی، کنترل صوتی روی فرمان، تهویه هوای خودکار، روکش چرم، اهرم دنده چرمی، دسته صندلی چرمی روی در، سیستم سرگرمی با نمایشگر صوتی تصویری 6.14 اینچی و دوربین معکوس بهره می برد.

پنج گزینه رنگ بدنه شامل قرمز صدفی Dark Ruby ، فلزی متالیک مدرن، نقره ای متالیک Lunar ، سفید تافته و قهوه ای طلایی متالیک برای این خودرو ارائه می شود. هوندا به منظور سفارشی سازی این خودرو بسته های ارتقایی لوازم جانبی Utility Package، Urban Package و Modulo Package را برای آن ارائه می دهد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"