کد خبر: ۴۵۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: رئیس و مدیرعامل هیوندایAssan، Mong Hyun Yoon طی مصاحبه ای با یک نشریه ترکیه ای اعلام کرد که B-SUV هیوندای ماه جولای در کره رونمایی خواهد شد.

هیوندای شاسی بلندی بر اساس i20 در راه دارد

گروه بین الملل: رئیس و مدیرعامل هیوندایAssan، Mong Hyun Yoon  طی مصاحبه ای با یک نشریه ترکیه ای اعلام کرد که B-SUV هیوندای ماه جولای در کره رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، هیوندای از برنامه خود برای ساخت یک شاسی بلند کلاس Bدر کارخانه ازمیت ترکیه از سال 2019 خبر داده است که اکنون هیوندایi10 و i20 را برای بازارهای اروپایی تولید می کند. البته هیوندای هنوز تصمیم نگرفته که این شاسی بلند هیوندایCreta بوده و یا شاسی بلندی بر اساس هیوندایi20 خواهد بود. قرار است این کارخانه 50 هزار دستگاه از این شاسی بلند جدید را در هر سال تولید کند.

یکی از نکته های مهمی که Yoon به آن اشاره کرد آن است که این شاسی بلند جدید کوچک تر از هیوندای Creta اما جذاب تر خواهد بود. این امر در تصاویر فاش شده از این شاسی بلند در اروپا نیز مشهود است. این خودرو دارای عناصری از هیوندای Intrado کانسپت شامل جلوپنجره Cascading جدید، چراغ های جلوی مجزا و لامپ های پایلوت مشابه نیسان جیوک به همراه چراغ های عقب متمایز با روشنایی LED است.

این شاسی بلند کلاس Bهیوندای در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 آلمان رونمایی شده و اوایل سال 2018 به فروش خواهد رسید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"