کد خبر: ۴۵۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: کوپه پرچم دار لکسوس با قیمت 92975 دلار به اضافه هزینه جابه جایی به فروش می رسد.

اطلاعات تکمیلی از لکسوس LC کوپه جدید منتشر شد

گروه بین الملل: کوپه پرچم دار لکسوس با قیمت 92975 دلار به اضافه هزینه جابه جایی به فروش می رسد.

به گزارش خبرخودرو، لکسوس LC500 استاندارد از موتور 5.0 لیتری دمش طبیعی V8 با قدرت 471 اسب بخار و گشتاور 398 فوت پوند متصل به گیربکس اتوماتیک 10 سرعته بهره می برد. خریداران هم چنین می توانند LC500h هیبریدی را خریداری کنند که از نیرومحرکه 3.5 لیتری V6 هیبریدی با توان کلی 354 اسب بخار بهره می برد. این مدل با قیمت 97485 دلار به فروش می رسد.

لکسوس LC کوپه اولین مدلی است که از ساختار GA-L این خودروساز لوکس ژاپنی بهره می برد که برای نسل جدید مدل های موتور جلو، دیفرانسسل عقب لکسوس طراحی شده است. LC500h نیز اولین مدل این خودروساز است که از سیستم هیببریدی Multi-Stage جدید بهره می برد.

از ویژگی های استاندارد این کوپه می توان به چراغ های جلوی LED پروژکتوری سه گانه فوق کامپکت، لامپ های دید در روز، چراغ عقب سه بعدی، انتخابگر حالت رانندگی، نسل بعدی Remote Touch Interface با صفحه لمسی، نمایشگر چند رسانه ای TFT رنگی 10.3 اینچی و سیستم صوتی پرمیوم آئودی اشاره کرد. این خودرو هم چنین به Safety System+ لکسوس مجهز می شود که شامل مجموعه ای از تجهیزات ایمنی اکتیو از جمله سیستم پیش گیری از تصادف با شناسایی عابر پیاده، کروز کنترل All-Speed Dynamic Radar، کمک ثبات در مسیر/هشدار تغییر مسیر با کمک فرمان و نور بالای هوشمند است.

چند بسته ارتقایی انتخابی نیز برای لکسوس LC ارائه می شوند که بسته به نوع مدل قیمت متفاوتی دارند. بسته ارتقایی اسپرت با Glass شامل رینگ های آلیاژی مصنوعی 20 اینچی، صندلی های اسپرت آلکانترا، صندلی های جلوی گرم شونده و دارای تهویه، پشتیبان کمر سرنشین دو جهته، سیستم صوتی پرمیوم لکسوس، LSD، BSM و IPA است و برای مدل های LC500 و LC500h به ترتیب 4 هزار و 2400 دلار قیمت گذاری شده است.

هم چنین بسته ارتقایی اسپرت با کربن نیز با قیمت 7 هزار دلار برای مدل LC500 و 5400 دلار برای مدل LC500h عرضه می شود. آپشن های این بسته شامل سیستم صوتی Mark Levinson، نمایشگر بالای سر و Cold Area Package است.

و در آخر نیز بسته ارتقایی Performance برای این خودرو ارائه می شود که علاوه بر تجهیزات بسته ارتقایی اسپرت با کربن دارای Active Rear Steering، VGRS، اسپویلر اکتیو عقب، تزئینات آلکانترا و لبه های زیرین فیبر کربنی است. این بسته با قیمت 10 هزار دلار برای مدل LC500 و 8790 دلار برای مدل LC500h عرضه می شود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"