کد خبر: ۴۵۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: تویوتا کمری مدل 2018 دارای ظاهری جدید و فراتر از مدل کنونی آن است.

تویوتا رویکردی جدید در طراحی کمری دارد

گروه بین الملل: تویوتا کمری مدل 2018 دارای ظاهری جدید و فراتر از مدل کنونی آن است.

به گزارش خبرخودرو، کمری با نیم رخی ظریف تر از قبل دارای کاپوت، خط شانه و خط سقفی است که به منظور بهبود ایرودینامیک و زیبایی، کوتاه تر شده اند. تزئینات جدید به تکمیل بدنه اصلاح شده این خودرو کمک می کنند در حالی که دو نسخه اسپرت تر SE و XSE آن از مجموعه ای از ویژگی های متمایز بهره می برند.

مسلما رویکرد جدید کمری فراتر از ظاهر آن می رود. این خودرو از ساختار جهانی جدیدی بهره می برد که در پریوسهیبریدی نیز به کار رفته و علاوه بر زیبایی ظاهری از دینامیک سواری خوبی نیز بهره مند است. فاصله بین دو محور این خودرو حدود 51 میلی متر افزایش یافته است. پلتفرم این خودرو نیز مقاوم تر از قبل شده است.

هم چنین برای مدل 2018 این خودرو سه گزینه نیرومحرکه شامل 3.5 لیتری V6 جدید و 2.5 لیتری چهار سیلندربنزینی و هم چنین نسخه ای هیبریدی ارائه می شود. هنوز توان این موتورها اعلام نشده اما تویوتا اعلام کرده که موتور 2.5 لیتری این خودرو با هدف بهره گیری هر چه بیش تر از قابلیت های پلتفرم جدید کمری ساخته شده است. این خودرو به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته مجهز خواهد شد.

نیرومحرکههیبریدی جدید این خودرو از موتور 2.5 لیتری به همراه گیربکسCVT با حالت اسپرت تشکیل می شود. توان پیش بینی شده برای این سیستم و موتور V6 آن هنوز اعلام نشده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"