کد خبر: ۴۵۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: مدیرعامل فولکس واگن آمریکا، HinrichWoebckenدر حاشیه نمایشگاه خودروی دیترویت اعلام کرد که قیمت فولکس واگن اطلس از 30 هزار دلار شروع شده و به 48 هزار دلار خواهد رسید.

فولکس واگن قیمتی رقابتی برای اطلس تعیین کرد

گروه بین الملل: مدیرعامل فولکس واگن آمریکا، HinrichWoebcken در حاشیه نمایشگاه خودروی دیترویت اعلام کرد که قیمت فولکس واگن اطلس از 30 هزار دلار شروع شده و به 48 هزار دلار خواهد رسید.

به گزارش خبرخودرو، اطلس تحقق رویاهای آمریکایی فولکس واگن است. فولکس واگن امیدوار است اطلس به عنوان بزرگ ترین خودروی این برند در آمریکای شمالی بتواند بازار این منطقه را که تمایل زیادی به شاسی بلندها دارد به خود جذب کند.

 فولکس واگن اعلام کرده که اطلس با ساختار هفت سرنشین، ظرفیت صندوق عقب حدودا 2831 لیتر و موتور V6 اختصاصا برای بازار آمریکا ساخته شده است.

فولکس واگن تصمیم دارد قیمت این خودرو نیز بازار آمریکای شمالی را تحت تاثیر قرار دهد. این برند معمولا با ادعای ارائه کیفیت بهتر از رقبا، قیمت خودروهایش را در هر کلاسی در سطح بالا تعیین می کند. اما اکنون این خودروساز تصمیم به رقابت قیمتی گرفته است.

در حالی که شاسی بلندهایی همچون دوج دورانگو و هوندا پایلت هر دو قیمت پایه ای بیش از 31 هزار دلار دارند، اطلس جدید نیز در همین محدوده قیمت گذاری شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"