کد خبر: ۴۵۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۳ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: سامانه سرگرمی اطلاعاتی فورد موسوم به SYNC3 نیز همانطور که گفته شده بود با افزایش کارایی در نمایشگاه CES رونمایی گردید.

رونمایی از نسخه نهایی App Link در CES

گروه بین الملل: سامانه سرگرمی اطلاعاتی فورد موسوم به SYNC3 نیز همانطور که گفته شده بود با افزایش کارایی در نمایشگاه CES رونمایی گردید.

به گزارش خبرخودرو، بر روی مدل های 2018 از خودروهای فورد سامانه SYNC3 با قابلیت جدید App Link نصب می شود که امکان اتصال مستقیم تلفن های همراه هوشمند به صفحه نمایشگر لمسی خودرو را فراهم می کند.

شاید اولین مثال ملموس آن استفاده از اپلیکیشن معروف Sygic باشد که حالا  با اتصال تلفن های همراه به خودرو قابل استفاده بر روی صفحه نمایشگر خودرو می باشد. میتوان با اتصال تلفن همراه از طریق درگاه USB به SYNC3 این برنامه مسیریابی کاربردی را بر روی صفحه نمایشگر لمسی خودرو مشاهده کرد. فورد قصد دارد به کمک این فناوری از میزان فاکتورهای مانع عدم تمرکز راننده بکاهد و با سامانه های Apple Car Play و Android Auto رقابت نماید.

در حال حاضر تنها برنامه Sygic است که قابلیت نمایش بر روی صفحه نمایشگر SYNC3 را دارد ولی قرار است که با توسعه آن این امکان برای appهای دیگر نیز فراهم شود. بایستی گفت همان طور که پیش تر اعلام شده بود در ساخت app link شرکت های فورد، صنایع سنگین فوجی، مزدا، پژوسیتروئن، سوزوکی و تویوتا همکاری داشته اند و نرم افزار آن را به صورت Open Source طراحی کرده اند و لذا امکان توسعه app link برای هر کسی وجود دارد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"