کد خبر: ۴۵۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

مدیر عامل جدید شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران منصوب شد

 به گزارش گروه صنعت خبرخودرو، مدیر عامل جدید شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران – از شرکت های تابعه ایدرو منصوب شد.

مهندس کسائی زاده رئیس مدیره شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران IPMI طی حکمی مهندس حسن بویری منجی را به عنوان مدیر عامل شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران منصوب کرد.

در اینحکم از زحمات آقای مهندس امامی در دوره فعالیت ۴۰ ماهه تشکر و قدردانی به عمل آمد.

شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران از شرکت های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با بیش از ۴۰ سال سابقه بعنوان یکی از پیمانکاران عمومی مجری طرحهای EPC در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی محسوب می گردد. تصمیم و هدف شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران ارائه خدمات با مناسبترین کیفیت، کمترین هزینه و زمان به کارفرمایان می باشد به نحوی که قابلیت رقابت در بازارهای داخلی و بین المللی را داشته باشد. شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران با در اختیار داشتن نیروهای آموزش دیده، متخصص و کارآمد قادر به انجام طرحهای عظیم نفت، گاز و پتروشیمی بصورت کلید در دست و بصورت مستقل یا با همکاری مشاوران، پیمانکاران و سازندگان داخلی و خارجی می باشد.

هم‌اکنون، IPMI با سه دهه تجربه و استفاده از نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای به‌ روز در کلیه زمینه‌های اجرائی پروژه ها ، به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکار ایرانی با مشارکت شرکت‌های همکار داخلی و خارجی در زمینه‌های مهندسی، تأمین کالای پروژه، ساخت، نظارت، پروژه‌های کلید دردست و خدمات مشاوره ای در اجرای پروژه‌های مهم نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی شرکت می نماید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"