کد خبر: ۴۶۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: هاچ بک فوق ویژه بی ام و M140i Performance ادیشن در سه ماهه دوم سال جاری در بازار استرالیا عرضه خواهد شد.

عرضه نسخه مخصوص بی ام و M140i Performanceدر استرالیا تایید شد

گروه بین الملل: هاچ بک فوق ویژه بی ام و M140i Performance ادیشن در سه ماهه دوم سال جاری در بازار استرالیا عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، تنها 60 دستگاه از این خودرو در استرالیا عرضه می شود که 45 دستگاه آن با گیربکس اتوماتیک هشت سرعته و 15 دستگاه آن با گیربکس دستی شش سرعته عرضه می شوند. این خودرو با قیمت 71900 دلار و یا 7 هزار دلار بیش تر از M140i اصلی عرضه می شود.

این نسخه عملکرد بالا دارای رینگ های آلیاژی 19 اینچی خاکستری بی ام و پرفورمانس، اگزوز M پرفورمانس بی ام و، تریم های در LED، قسمت های فیبر کربنی در کابین و فرمان آلکانترای M پرفورمانس است.

نسخه های دستی این خودرو نیز به دیفرانسیل عقب لغزش محدود انتخابی مجهز می شوند. تمام نسخه های این خودرو نیز به پلاک شماره 1 تا 60 مجهز شده و با گارانتی کامل بی ام و عرضه می شوند.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به موتور 3.0 لیتری تواین پاور توربو شش خطی با قدرت 250 کیلووات و گشتاور 500 نیوتون متر، ساختار دیفرانسیل عقب و شتاب صفر تاصد 4.6 ثانیه اشاره کرد.

تجهیزات استاندارد این خودرو شامل سیستم تعلیق M، فرمان variable-ratio، ترمزهای بزرگ تر M اسپرت، چراغ های جلوی LED انتخابی، دسترسی بدون سویچ، iDrive 5 با ناوبری و سیستم صوتی 12 بلندگویی با harmon/kardon است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"