کد خبر: ۴۶۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: رنو کوئید یکی از بزرگ ترین تحولات را در بازار هند ایجاد کرده است.

ماروتی سوزوکی رقیب کوئید را معرفی می کند

گروه بین الملل: رنو کوئید یکی از بزرگ ترین تحولات را در بازار هند ایجاد کرده است.

به گزارش خبرخودرو، این هاچ بک پایه با طراحی شبیه شاسی بلند و قیمت مناسب خود با استقبال بالای مشتریان مواجه شد و در نتیجه در لیست ده خودروی پرفروش بازار هند قرار گرفته است. در نتیجه این امر، کوئید سهم بازار زیادی را به خود اختصاص داده است.

کوئید هم چنین بر فروش مدل غالب این بازار یعنی ماروتی سوزوکی آلتو نیز تاثیرگذار بوده و درنتیجه این امر فروش آن از 20658 دستگاه در سپتامبر 2015 به 17351 دستگاه در دسامبر 2016 کاهش یافته است. همین امر دلیل خوبی است تا ماروتی سوزوکی توجه ویژه ای به کوئید کرده و کار روی هاچ بک جدیدی را آغاز کند که احتمالا زمانی در سال آینده وارد نمایندگی های فروش خواهد شد. این هاچ بک کاملا جدید مدلی نوین خواهد بود و جایگزین مستقیم آلتو نمی شود.

این هاچ بک-کراس اوور جدید مستقیما با رنو کوئید رقابت خواهد کرد. البته فعلا اطلاعاتی در مورد این خودرو در دسترس نیست اما می توان انتظار داشت ارتفاع بیش تری از زمین به همراه طراحی شاسی بلند شکل مناسبی برای آن تعبیه شود. هم چنین اطلاعاتی از نیرومحرکه این مدل جدید نیز در دسترس نیست. انتظار می رود موتورهای آشنای سوزوکی از جمله 1.0 لیتری بنزینی و 800 سی سی برای این خودرو عرضه شوند.

انتظار می رود ماروتی سوزوکی این مدل جدید را در Auto Expo 2018 رونمایی کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"