کد خبر: ۴۶۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: هفته گذشته گزارش شده بود که آئودی اولین RS Q5 را در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 رونمایی خواهد کرد.

آئودی RS Q8 کانسپت در ژنو رونمایی می شود

گروه بین الملل: هفته گذشته گزارش شده بود که آئودی اولین RS Q5 را در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، بر اساس اخبار جدید، این خودرو تنها مدل RS نیست که به نمایشگاه سوئیس می رود چرا که این خودروساز برای رونمایی آئودی RS Q8 کانسپت در این نمایشگاه نیز برنامه ریزی کرده است.

آئودی RS Q8 کانسپت نسخه ای از آئودی Q8 کانسپت است که در نمایشگاه خودروی بین المللی آمریکای شمالی 2017 ماه قبل معرفی شد. آئودی RS Q8 کانسپت خودرویی نزدیک به تولید با سیستم تعلیق کوتاه تر و طراحی کابین و دبنه منحصر به فرد خواهد بود. آئودی که در ماه دسامبر 2016 کانسپت Q8 را معرفی کرده بود، اعلام کرده است که این شاسی بلند بزرگ جدید، نسل بعدی سبک طراحی شاسی بلند آئودی را نشان می دهد. RS Q8 کانسپت نیز اصلاحات طراحی جدید RS را نشان خواهد داد که در دیگر مدل های RS آئودی در آینده به کار خواهد رفت.

در حالی که آئودی Q8 کانسپت از نیرومحرکه تازه ساخته شده 333 اسب بخاری بهره می برد، منابع داخلی اعلام کرده اند که RS Q8 کانسپت از نسخه ای اصلاح شده از موتور 4.0 لیتری تواین توربوشارژ V8 بهره می برد که اکنون در دل های عملکرد بالای آئودی موجود است. این موتور به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته متصل می شود که نیرو را به هر چهار چرخ منتقل می کند. گفته می شود شتاب صفر تا صد این خودرو کم تر از 5 ثانیه و بیشینه سرعت آن 300 کیلومتر بر ساعت است.

آئودی تایید کرده است که مدل تولیدی آئودی Q8 کانسپت در سال 2018 عرضه شده و این کانسپت مدلی نزدیک به تولید است. آئودی RS Q8 کانسپت نیز مدلی نزدیک به تولید خواهد بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"