کد خبر: ۴۶۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: قرار است پورشه پانامرا E-Hybrid به زودی نسخه ای عملکرد بالا نیز داشته باشد.

نسخه عملکرد بالای جدیدی از پورشه پانامرا E-Hybrid ساخته می شود

گروه بین الملل: قرار است پورشه پانامرا E-Hybrid به زودی نسخه ای عملکرد بالا نیز داشته باشد.

به گزارش خبرخودرو، این نسخه جدید حداقل قدرت 507 اسب بخار و بیشینه سرعت 290 کیلومتر بر ساعت خواهد داشت.

گمان می رود این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو ماه آینده در کنار پانامرا اسپرت توریزمو شوتینگ بریک رونمایی شود. پورشه اعلام نکرده که چه نیرومحرکه ای برای این خودرو استفاده خواهد شد البته ممکن است نیرومحرکه این مدل نسخه ای هیبریدی شده از موتور 4S کنونی باشد.

پانامرا 4 E-Hybrid کنونی از موتور تواین توربو 2.9 لیتری V6 به کار رفته در 4S بهره می برد که البته قدرت متفاوت 329 اسب بخار تولید می کند. این موتور به همراه یک موتور برقی 136 اسب بخار عرضه می شود که قدرت کلی 165 اسب بخار تولید می کنند. در عین حال قدرت 4S حدود 440 اسب بخار است.

گمان نمی رود که این موتور برقی تازه ساخته شده قدرتمندتر شود اما حتی اگر بی تغییر بماند نیز درکنار موتور 4S  قدرت کلی 576 اسب بخار را فراهم خواهد ساخت.

البته ممکن نیست که هر دو موتور بنزینی و برقی این خودرو به طور هم زمان بیشینه قدرت خود را تولید کنند و به همین دلیل قدرت واقعی این نیرومحرکه کم تر خواهد بود. در هر حال، این مدل جدید که احتمالا با نام پانامرا 4S E-Hybrid شناخته می شود پس از پانامرا توربوی 550 اسب بخاری، بالاترین عملکرد را در طیف مدل های این خودرو خواهد داشت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"