کد خبر: ۴۶۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: ایسوزو MU-X کنونی چهار سال قبل در تایلند عرضه شده و اکنون زمان فیس لیفت شدن آن رسیده است.

تیزری از ایسوزو MU-X مدل 2017 منتشر شد

گروه بین الملل: ایسوزو MU-X کنونی چهار سال قبل در تایلند عرضه شده و اکنون زمان فیس لیفت شدن آن رسیده است.

به گزارش خبرخودرو، چنان چه انتظار می رفت این خودروساز اعلام کرده است که فیس لیفت ایسوزو MU-X ماه آینده رسما رونمایی خواهد شد. یک فیلم تیزر از این خودرو منتشر شده است که برخی تغییرات اصلی در فیس لیفت این شاسی بلند را نشان می دهد.

در قسمت جلوی ایسوزو MU-X مدل 2017 چراغ های جلوی پروژکتوری جدید با LEDهای دید در روز، جلوپنجره بازطراحی شده، سپر اصلاح شده و چراغ های مه شکن بازطراحی شده با تزئین کرومی روی قاب چراغ های مه شکن تعبهی خواهد شد. در نیم رخ MU-X جدید رینگ های آلیاژی 18 اینچی نوین قرار می گیرند در حالی که در قسمت پشت آن تنها تغییر واضح، چراغ های عقب LED هستند.

گمان می رود فیس لیفت این خودرو تغییراتی در کابین را نیز به همراه داشته باشد که شامل داشبورد اصلاح شده و روکش صندلی های جدید است. این تیزر نشان می دهد که این شاسی بلند متوسط دارای کابین بژ جدید خواهد بود. داشبورد این خودرو هنوز مشکی است اما از تزئین چوبی بهره می برد.

گفته می شود ایسوزو MU-X مدل 2017 با موتورها و گیربکس های مدل کنونی خود عرضه خواهد شد. مدل پیش از فیس لیفت این خودرو با موتور 1.9 لیتری RZ4E-TC چهار سیلندر دیزلی با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتون متر و 3.0 لیتری 4JJ1-TCX چهار سیلندر دیزلی با قدرت 177 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتون متر عرضه می شود. گزینه های گیربکس این خودرو شامل دستی شش سرعته و اتوماتیک Rev Tronic شش سرعته است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"