کد خبر: ۴۶۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: تقریبا سه سال است که هیوندای اکسنت در بازار هند عرضه شده و این خودروساز مشغول آماده سازی مدل فیس لیفت آن است.

هیوندای اکسنت فیس لیفت می شود

گروه بین الملل: تقریبا سه سال است که هیوندای اکسنت در بازار هند عرضه شده و این خودروساز مشغول آماده سازی مدل فیس لیفت آن است.

به گزارش خبرخودرو، بر اساس تصاویر فاش شده از این خودرو، یک طراحی ذهنی از هیوندای اکسنت 2017 منتشر شده که قسمت پشت به روز شده آن را نشان می دهد.

قسمت پشت هیوندای اکسنت همچون قسمت جلوی آن با اعمال اصلاحاتی فیس لیفت خواهد شد. گمان می رود قسمت جلوی این خودرو دارای تغییراتی مشابه هیوندای گرند i10 مدل 2017 باشد که شامل جلوپنجره آبشاری جدید و چراغ های مه شکن بازطراحی شده با نوارهای LED دید در روز است در حالی که تغییرات نیم رخ آن شامل طراحی نوین رینگ های آلیاژی خواهد بود.

در قسمت پشت این خودرو برجسته ترین تغییر، چراغ های عقب قاب دار خواهند بود که ظاهر سدانی مناسب را به خودرو می دهند. هیوندای اکسنت مدل 2017 دارای در صندوق عقب بازطراحی شده با تزئین کرومی و اسپویلر به همراه سپر عقب اصلاح شده خواهد بود. کابین این خودرو به سیستم سرگرمی با نمایشگر 7 اینچی، پستیبانی اپل کارپلی و اندروید اتو و اتصال تلفن همراه به صورت MirrorLink، کنترل صوتی با دکمه ای مخصوص این عملکرد روی فرمان مجهز می شود.

هیوندای اکسنت بنزینی همچنان از موتور 1.2 لیتری Kappa چهار سیلندر مدل کنونی بهره می برد در حالی که اکسنت دیزلی با موتور جدید 1.2 لیتری U2 CRDi سه سیلندر به کار رفته در گرند i10 مدل 2017 با قدرت 75 اسب بخار و گشتاور 190 نیوتون متر عرضه می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"