کد خبر: ۴۶۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: همانند برادر چهار درب خود، تغییرات اعمال شده روی مرسدس کلاس اس کبریو جدید هم ظاهری و هم فنی خواهند بود.

مرسدس بنز کلاس اس کبریولت 2018 فیس لیفت را ببینید

گروه بین الملل: همانند برادر چهار درب خود، تغییرات اعمال شده روی مرسدس کلاس اس کبریو جدید هم ظاهری و هم فنی خواهند بود.

به گزارش خبرخودرو، حال به لطف عکاسان جاسوسی، می دانیم که این خودرو شامل‌تریم های به روز شده، فرمان جدید، سپرهای باز طراحی شده، چراغ‌های عقب به روز شده و حتی طراحی جدید چراغ‌های جلو می‌باشد. هر چند، بزرگ‌ترین تغییر را باید استفاده از دو صفحه نمایش بزرگ و همچنین سیستم رانندگی نیمه خودکار دانست.

قبلاً یکی از مدیران بخش R & D مرسدس در مصاحبه‌ای گفته بود که فیس لیفت کلاس اس از سیستم نقشه خوان و سنسورهای هوشمند استفاده خواهد کرد. به طور کلی، وظیفه این دو سیستم خواندن اطلاعات جاده و تصمیم گیری در مورد این که آیا سرعت خودرو مناسب وضعیت جاده می‌باشد یا نه است، این سیستم همچنین قادر است ترمزگیری نیز بکند.

اگر فیس لیفت کلاس اس قرار است مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم رانندگی نیمه خودکار در سگمنت خود باشد، ما می‌توانیم بگوییم که کلاس اس کبریولت جدید پیشرفته‌ترین مدل این خودرو از زمان ورودش به بازار خواهد بود.

به نظر می‌رسد تمامی موتورهای بنزینی شش سیلندر V شکل مدل سدان کلاس اس جای خود را به یک موتور شش سیلندر خطی بنزینی با نام M256 خواهند داد. هر چند، این موضوع در مدل کبریولت صدق نمی‌کند و این خودرو همچنان از موتورهای V8 و V12 استفاده خواهد کرد.

این که مرسدس مدل به روز شده کلاس اس را به نمایشگاه ژنو خواهد آورد یا نه معلوم نیست، هرچند انتظار می‌رود تمامی مدل‌های فیس لیفت این کمپانی یکی پس از دیگری در نمایشگاه‌های امسال رونمایی شوند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"