کد خبر: ۴۶۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
سورپرایز ایرتویا برای بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو تهران
به گزارش خبر خودرو، عضو هیات مدیره ایرتویا از نمایش سه محصول جدید در نمایشگاه خودرو تهران خبر داد و گفت : تویوتا CH-R با طراحی جذاب ، تویوتا AURIS ، لکسوس GS ، لکسوس IS و لکسوس RX پنج سورپرایز ایرتویا برای بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو تهران است.

نمایش تویوتا CH-R برای اولین بار در ایران

به گزارش خبر خودرو، عضو هیات مدیره ایرتویا از نمایش سه محصول جدید در نمایشگاه خودرو تهران خبر داد و گفت : تویوتا CH-R  با طراحی جذاب ، تویوتا AURIS ، لکسوس GS ، لکسوس IS و لکسوس RX  پنج سورپرایز ایرتویا برای بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو تهران است.

کوروش مرشد سلوک در حاشیه نمایشگاه خودرو تهران در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت : این سه خودرو جدید از محصولات 2017 هستند که تاکنون در بازار ایران عرضه نشده است .

وی تصریح کرد : پیش بینی می شود با اتمام پروسه هومولوگیشن ، این سه محصول در نیمه اول سال 96 به بازار ایران عرضه شوند .

به گفته وی لکسوس RX200t مدل 2017 دارای موتور 2.0 لیتری توربوشارژ با توان 238 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن متر است. و دارای ساختار حرکتی AWD است

وی اظهار داشت : در نمایشگاه خودرو تهران ، شرکت ایرتویا محصولات راو فور ( RAV4 )، تویوتا آئوریس با موتور1.6 لیتری، تویوتا CH-R با دو مدل متفاوت موتور 1.8 لیتری هیبریدی  و 1.2 لیتری توربوشارژ را عرضه نموده است.

وی افزود : علاوه بر نسل جدید لکسوس RX ، لکسوس GS200T با همان موتور RX و NX و موتور 2000 توربوشارژ و لکسوس IS300H  با موتور هیبریدی 220 اسب بخار و 2.5 لیتری از محصولاتی است که در نمایشگاه خودرو تهران در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان از غرفه شرکت تویوتا گفت :  از آغاز اولین ساعات شروع نمایشگاه خودرو تهران ، غرفه شرکت ایرتویا با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان مواجه شده است هر چند این میزان استقبال قابل پیش بینی بود.

وی با توجه به سطح کیفی بسیار خوب نمایشگاه خودرو تهران گفت : بر اساس اظهار نظر بسیاری از بازدیدگان خارجی ، سطح نمایشگاه خودرو تهران نه به جهت وسعت بلکه به لحاظ کیفیت غرفه ها در حد نمایشگاه بین المللی است.

وی همچنین با توجه به فاصله  11 ساله در برگزاری نمایشگاه خودرو تهران ، اینکه بعد از 11 سال نمایشگاه خودرو تهران برگزار می شود قطعا خیانت  به مصرف کننده است. چرا که مردم تهران باید امکان دیدن خودروهایی با تکنولوژی های متفاوت را داشته باشند از این رو باید هر ساله این نمایشگاه بر گزار شود .

عضو هیات مدیره ایرتویا در ادامه با توجه به مشکل واردکنندگان اظهار داشت : امروز واردکنندگان خودرو با مشکلات زیادی مواجه هستند  متاسفانه دولت در ماههای اخیر در کمتر از 20 روز دستورالعمل های جدیدی را برای واردات خودرو صادر نموده که متاسفانه در جریان واردات خودرو اختلال ایجاد نموده است.

مرشد سلوک  تصریح کرد : دستورالعمل های خلق الساعه ای که این روزها توسط دولت صادر می شود در روند واردات خودرو مانع بزرگی را ایجاد کرده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"