کد خبر: ۴۶۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
معرفی کشنده دانگ فنگ KX480 سایپا دیزل برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران
به گزارش خبر خودرو، شرکت سایپادیزل با نمایش سه محصول تولیدی دانگ فنگ KX480 ، کامیونت فوتون 8.5 تن و ولوو FH500 تک محور در نمایشگاه خودرو تهران حضور یافت.

سایپا دیزل ، سه محصول ولوو را سال آینده به بازار عرضه می کند

به گزارش خبر خودرو، شرکت سایپادیزل با نمایش سه محصول تولیدی دانگ فنگ KX480 ، کامیونت فوتون 8.5 تن و ولوو FH500 تک محور در نمایشگاه خودرو تهران حضور یافت.

مدیر بازاریابی شرکت سایپا دیزل در حاشیه نمایشگاه خودرو تهران در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اعلام این خبر اظهار داشت :  دانگ فنگ KX480 که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران عرضه گردیده، دارای موتوری با قدرت 480 اسب بخار، گیبرکس اتوماتیک است به طوری که هم اکنون این محصول در رده محصولات چینی، یکی از بهترین محصولات بازار محسوب می شود.

ابوذر مصلحی افزود : همچنین محصول سبک فوتون 8.5 تن که در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته ، یکی از پر فروش ترین کامیونت ها در ایران است .

وی هدف از حضور در نمایشگاهها را علاوه بر موضوع  بازاریابی و فروش ، برند سازی  و معرفی محصولات اعلام کرد و افزود : خوشبختانه با آغاز نمایشگاه خودرو تهران ، غرفه شرکت سایپا دیزل با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شده است.

وی در ادامه با توجه به برنامه معرفی کمپرسی FM ایکس در نمایشگاه خودرو تهران اظهار داشت : متاسفانه کمپرسی FM ایکس که اولین کمپرسی اتوماتیک ایران است با وجود هدف گذاری شرکت ، به جهت طولانی شدن مراحل کسب مجوز شماره گذاری ، امکان حضور و معرفی در نمایشگاه خودرو تهران را نیافت.

مدیر بازاریابی شرکت سایپا دیزل در ادامه از عرضه سه محصول ولوو در سه رده متفاوت در سال آینده خبر داد و گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته محصول ولوو FMایکس ، ولوو FM460 باری و همچنین کشنده ولوو FM460 با قیمت اقتصادی زیر 400 میلیون تومان در تیرماه سال آینده به بازار عرضه می شوند.

به گفته  مصلحی کشنده FM 460 دارای اتاقی کوچک تر از  FH ،  گیبرکس اتوماتیک و سیستم تعلیق بادی است ضمن اینکه برخی از آپشن ها غیر ضروری از FM حذف شده است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"