کد خبر: ۴۶۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: اگر شما هم جز آدم هایی هستید که نمی توانید بی کار باشید و یا عاشق کارهای فنی هستید مرسدس مناسب ترین خودرو را برای شما ساخته است.

خودروهای مناسب آدم های دست به آچار رونمایی شد

گروه بین الملل:  اگر شما هم جز آدم هایی هستید که نمی توانید بی کار باشید و یا عاشق کارهای فنی هستید مرسدس مناسب ترین خودرو را برای شما ساخته است.

به گزارش خبرخودرو، متاسفانه نمونه عرضه شده از مرسدس Metris Toolbox در نمایشگاه اتومبیل شیکاگو فقط یک مدل مفهومی است اما به نظر می رسد با همه طبقه ها و جعبه های ابزار آن می توان بهترین خودرو برای بیکار نبودن شما در روزهای آخر هفته باشد.

 مرسدس بنز Metris یا Vito بهترین دستیار کاری شما در کارهای خدماتی و فنی خواهد بود. شاید بتوان این خودرو را یک جعبه دنده متحرک عنوان کرد که بایستی در پارکینگ همه عاشقان کارهای فنی باشد.

Renntech تیونر خودروهای مرسدس مسئولیت تولیدTool 50X  Metris Madter Solutions مفهومی را با همه ویژگی های ظاهریش بر عهده داشته است. در واقع می توان گفت که طراحی این خودرو به عنوان یک وسیله نقلیه یک طرف و ظاهر متفاوت آن با همه امکانات داخلی جانبیش یک طرف دیگر.

این خودروی مفهومی دارای یک موتور 2.0 لیتری توریو شارژ چهار سیلندر به توان 208 اسب بخار و گشتاور 258 پوند فوت است که به یک جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک مجهز شده .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"