کد خبر: ۴۶۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: پاگانی Huayra رودستر جدید با کابینی ارتقا یافته و بدنه ای بازطراحی شده با گلگیرهای عریض تر رونمایی شد.

پاگانی Huayra رودستر 2017 رونمایی شد

گروه بین الملل: پاگانی Huayra رودستر جدید با کابینی ارتقا یافته و بدنه ای بازطراحی شده با گلگیرهای عریض تر رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو، نیروی Huayra رودستر از موتور 6.0 لیتری تواین توربو V12 مرسدس AMG تامین می شود که در قسمت پشت صندلی سرنشینان تعبیه شده و قدرت 562 کیلووات و گشتاور 1000 نیوتون تر تولید می کند.

نیروی این موتور از طریق گیربکس دستی اتوماتیک شده هفت سرعته و دیفرانسیل کنترل مکانیکی الکترونیکی به چرخ های عقب منتقل می شود.

این رودستر از رینگ های 20 اینچی در جلو و رینگ های 21 اینچی در عقب به همراه تایرهای مخصوص Pirelli P-Zero Corsa بهره می برد. نیروی ترمز این خودرو به واسطه ترمزهای دیسکی سرامیک کربنی برمبو روی هر چهار چرخ به همراه کالیپرهای شش پیستونه در جلو و چهار پیستونه در عقب تامین می شود.

هم چنین یک سیستم ایرودینامیک اکتیو و سیستم کنترل ثبات ساخت بوش با پنج تنظیم مرطوب، راحت، اسپرت، مسابقه ای و خاموش برای این خودرو موجود است.

این رودستر با بهره گیری از طیفی از کامپوزیت های کربنی و کربن دارای وزن 1280 کیلوگرم است که کم تر از 1350 کیلوگرم Huayra کوپه و بیش تر از 1218 کیلوگرم Huayra BC کوپه است که سال گذشته رونمایی شد.

دو نوع سقف برای Huayra رودستر ارائه می شود که شامل سقف پارچه ای تاشو و روکش کربنی که داخل خودرو جمع می شود یا سقف سخت کربنی با مرکز شیشه ای است که نصب آن بسیاری سریع و آسان است.

تنها 100 دستگاه از Huayra رودستر ساخته خواهد شد که با قیمت 2.28 میلیون یورو عرضه شده و اکنون تمام نسخه های آن پیش فروش شده اند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"