کد خبر: ۴۶۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: تویوتا فیس لیفت یاریس را با ظاهری جدید، موتور نوین و تکنولوژی های ارتقا یافته برای بازارهای اروپایی معرفی کرد.

فیس لیفت تویوتا یاریس معرفی شد

گروه بین الملل: تویوتا فیس لیفت یاریس را با ظاهری جدید، موتور نوین و تکنولوژی های ارتقا یافته برای بازارهای اروپایی معرفی کرد.

به گزارش خبرخودرو،  از به روز رسانی ها در فیس لیفت یاریس می توان به موتور دمش طبیعی 1.5 لیتری بنزینی جدید اشاره کرد که جایگزین موتور 1.33 لیتری آن می شود. این موتور قادر به تولید قدرت 122 اسب بخار و گشتاور 136 نیوتون متر است که شتاب صفر تا صد 11 ثانیه ایجاد می کند. نیرومحرکه ای هیبریدی نیز برای این خودرو ارائه خواهد شد.

این مدل جدید از مانت های موتور، محدود کننده چرخش، میل لنگ های جلو و رام جدید بهره می برد که به گفته تویوتا به کاهش صدا و لغزش کمک خواهد کرد. هم چنین اصلاحاتی در سیستم تعلیق و فرمان این خودرو اعمال شده است تا سواری آن بهبود یابد.

طراحی بدنه به روز شده، ظاهری اسپرت تر به یاریس می دهد که شامل سپر جلو و چراغ های جلوی جدید به همراه قسمت پشت اصلاح شده و چراغ های عقب نوین نیز می شود. در کابین این خودرو طیف جدیدی از روکش ها، رنگ ها و تزئینات تعبیه شده اند که با ساختار جدید پانل تجهیزات تکمیل می شوند. این خودرو دارای دو شمارشگر آنالوگ در طرفین نمایشگر 4.2 اینچی رنگی TFT است که به صورت استاندارد در نسخه Mid و بالاتر از آن ارائه می شود.

این خودرو در نسخه های Entry، Mid، Mid+، Bi-Tone و Chic  ممتاز موجود است. حتی پایین ترین نسخه این خودرو نیز با بسته ارتقای ایمنی Safety Sense تویوتا شامل سیستم پیش گیری از تصادف، ترمز اضطراری خودکار، کنترل نور بالای خودکار و هشدار تغییر مسیر عرضه می شود.

فیس لیفت یاریس در نمایشگاه خودروی ژنو ماه آینده به نمایش در می آید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"