کد خبر: ۴۶۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵

زمان عرضه اولین محصول مشترک سیتروئن و سایپا به بازار اعلام شد

به گزارش خبر خودرو، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از عرضه ساینا اتومات به بازار خبر داد و گفت : تولید و عرضه خودروهای با کیفیت از جمله اهداف و استراتژی های گروه خودروسازی سایپا است بر همین اساس در تلاشیم  تا خودرو ساینا اتوماتیک را به زودی به بازار ایران عرضه نماییم.

رضا تقی زاده در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ، در خصوص اعلام زمان پیش فروش ساینا اتومات اظهار داشت : با وجود اینکه پیشنهادات بسیاری برای پیش فروش خودرو ساینا اتوماتیک به شرکت سایپا شده است اما شرکت در نظر دارد پس از دریافت تاییدیه نهایی فنی و کیفی و فعال سازی خط تولید ، نسبت به ثبت نام و پیش فروش ساینا اقدام نماید.

وی در ادامه در خصوص زمان تولید و عرضه محصولات جدید سیتروئن در گروه خودروسازی سایپا گفت : اولین خودروی سیتروئن در نیمه اول سال 96 ( از مرداد ماه تا مهر ماه) به بازار عرضه خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا همچنین به افزایش سهم محصولات سایپا در بازار خودرو کشور  اشاره کرد و یاد آورشد : در اوایل سال جاری شرکت خودروسازی سایپا سهمی 33 درصدی از بازار خودرو ایران را در دست داشت که خوشبختانه این سهم در حال حاضر به 41 درصد افزایش یافته و رشدی 6.5 تا 7 درصدی را در پی داشته به طوری که هم اکنون گروه خودروسازی سایپا سهم بسیار بزرگ  و رقم مطلوبی از بازار را در اختیار دارد.

تقی زاده در ادامه به وضعیت بازار خودروهای چینی سایپا در بازار اشاره کرد و افزود: خودروهای چینی شرکت سایپا از دو خصلت کیفیت مطلوب و انتخاب خوب برخوردارند به طوری که خودرو چانگان (که جوینت ونچر فورد آمریکا است) و خودروی برلیانس (که جوینت ونچر بی ام دبلیو آلمان است) خوشبختانه مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته اند و از تقاضای بسیار خوبی برخوردارند.

وی همچنین در خصوص تولید خودروی آریو در شرکت سایپا گفت :  هر چند این مدل خودرو به صورت عمومی نیز عرضه می شود اما بخش مهمی تولید این خودرو در اختیار سازمان تاکسیرانی قرار گرفته و خوشبختانه به لحاظ کیفی مورد استقبال و رضایت بالای تاکسیرانان قرار گرفته است ضمن اینکه همزمان با داخلی سازی از عرضه چشمگیری در بازار برخوردار بوده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"