کد خبر: ۴۶۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
تحقیق و توسعه مقدمه ای بر جریان کیفی سازی خودروها

خودروسازان با رضایت مشتریان بازار را در اختیار خواهند گرفت

به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است با کاهش هزینه های سربار و توجه جدی تر به به حوزه تحقیق و توسعه در صنعت خودرو ، تولیدات با کیفیتی به دست مشتریان خواهد رسید.

محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت : امروز در صورتی که کیفیت خودروهای داخلی به حدی برسد که رضایت مشتریان جلب شود و همزمان قیمت تمام شده خودروها نیز کاهش یابد قطعا خودروسازان بازار داخل و حتی خارجی را به دست گرفته در این جریان شاهد بازار رقابتی در حوزه خودروسازی کشور خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه  امروز صنعت خودرو کشور نیازمند مدیریتی جدی در تمام حوزه های مرتبط با این صنعت است ، افزود : زمان آن رسیده که هر دو خودروساز بزرگ کشور در تولید محصولات خود بازنگری جدی داشته باشند و به لحاظ  کیفیت و همچنین تکنولوژی ، محصولات خود را در سطح بالایی عرضه نمایند.

وی با اشاره به اینکه  از گذشته تاکنون همواره دو نگاه متفاوت بر صنعت خودرو حاکم بوده است ، اظهار داشت : بر اساس آن بخشی معتقدند که به دلیل حفظ اشتغال صنعت خودرو، این صنعت باید مورد حمایت دائمی و جدی دولت قرار گیرد تا با قدرت در این عرصه باقی بماند چرا که هر گونه بی توجهی در این حوزه به  اشتغال داخلی لطمه خواهد زد.

وی افزود : نگاهی دیگری که مقابل این افراد وجود دارد توجه به واردات خودرو بودن هیچ گونه موانع است تا این صنعت در مسیری حرکت کند که مصرف‌ کننده  داخلی ناگزیر به خرید تولید داخلی نباشد و قدرت انتخاب بهتری در شرایط بازار رقابتی داشته باشد.

نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه توجه به تولید داخل ، از اصول مهم اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت : برای دستیابی به این مهم و حرکت در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باید نسبت به استفاده از تولیدات داخل در کشور فرهنگ سازی گسترده تری صورت گیرد البته در این راستا شرکتها نیز همزمان در مسیر تنوع ، کیفیت و طراحی محصولات جدید گام های موثر تری را بردارند.

کوهکن با اشاره به اینکه باید توجه به تولید و اشتغالزایی در کشور  جزء ارزش های حاکم در  جامعه  تلقی شود ، تصریح کرد : البته یکی از مهمترین الزامات برای رشد تولید در کشور ، بهبود فضای کسب و کار است قطعا توجه به این شاخص می تواند بستر مناسبی برای حضور جدی تر بخش خصوصی در جریان تولید را فراهم نماید.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"