کد خبر: ۴۶۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
گروه بین الملل: نسل بعدی مرسدس بنز GLE در خارج از مرکز تحقیقات و توسعه این خودروساز در آلمان دیده شده است.

تصاویری از مرسدس بنز GLE مدل 2018 درز کرد

گروه بین الملل: نسل بعدی مرسدس بنز GLE در خارج از مرکز تحقیقات و توسعه این خودروساز در آلمان دیده شده است.

به گزارش خبرخودرو، این نمونه اولیه جدید دارای چراغ های جلو و عقب و جلوپنجره موقت و کاپوتی تقلبی است که در نمونه های قبلی این خودرو نیز دیده شده بود.

اگرچه هنوز پوشش استتاری کامل، طراحی شیشه های عقب این خودرو را پنهان کرده است اما می توان تشخیص داد که طراحی کلی نسل بعدی GLE چگونه خواهد بود. این کراس اوور جدید دارای لبه های تیز، خطوط و جزئیات مدل کنونی بوده و از شکل مشابه دیگر مدل های مرسدس بنز بهره خواهد برد.

عکاسان مخفی برای اولین بار موفق به ثبت تصاویری از کابین GLE جدید نیز شده اند.

برخلاف GLC که دارای ساختار داشبورد مشترک با کلاس C است، به نظر می رسد GLE دارای طراحی داخلی کاملا منحصر به فرد باشد. در حالی که شاید زیرساخت کابین این خودرو با کلاس E مشترک باشد، داشبورد GLE دارای دریچه های هوای مشتطیلی کشیده شده به سمت کنسول وسط است.

می توان گفت GLE جدید مانند بسیاری از دیگر مدل های مرسدس بنز با دو نمایشگر رزولوشن بالا یکی برای سیستم سرگرمی و دیگری برای جایگزینی پانل تجهیزات سنتی عرضه می شود.

زیر بدنه GLE پلتفرم انعطاف پذیر MRA قرار دارد که برای خودروهای دیفرانسیل عقب و چهار چرخ فعال ساخته شده است. انتظار می رود منتخبی از موتورهای بنزینی و دیزلی چهار، شش و هشت سیلندر در این خودرو ارائه شوند.

به نظر می رسد GLE یکی از اولین مدل هایی باشد که از موتورهای بنزینی و دیزلی شش خطی جدید این برند بهره می برند. این موتورهای جدید در فیس لیفت کلاس C معرفی خواهند شد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"