کد خبر: ۴۶۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، شهردار منطقه 8، از اجرای برنامه هایی به منظور رفع مشکلات ترافیکی معابر شرق تهران، در آستانه سال نو خبر داد.

بازگشایی گره های ترافیکی معابر شرق پایتخت در آستانه نوروز

به گزارش خبرخودرو، شهردار منطقه 8، از اجرای برنامه هایی به منظور رفع مشکلات ترافیکی معابر شرق تهران، در آستانه سال نو  خبر داد.

بهمن نوری با اشاره به مشارکت شهروندان با مدیریت شهری اظهار داشت: تلاش داریم تا با شناسایی معابر پر ترافیک در سطح محدوده؛ نسبت به روان سازی این معابر در روزهای پایانی در جهت تسهیل در رفت و آمد شهروندان اقدام کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال سفرهای درون شهری شهروندان افزایش می یابد، وبه منظور سهولت رفت و آمد آنان به خصوص در معابر پر ترافیک این طرح در شرق تهران اجرا  می شود.

مهندس نوری با اشاره به اجرای برنامه های استقبال از بهار در شرق تهران اظهار داشت: انسداد خیابان رضوان غربی از ابتدای آیت در مسیر شرق به غرب، نصب مانع فلزی طرح جدید در خیابان امیری جهت برخورد با پارک غیر مجاز در پیاده روها، برخورد قانونی با خودروهای شخصی در حال گردش در خیابان های حاشیه فلکه اول تهرانپارس و... از جمله اقداماتی است که در راستای رفاه حال شهروندان در روزهای پایانی سال در شرق تهران انجام می شود.

شهردار منطقه 8، در ادامه افزود: رفع سد معبر، خط کشی محوری،نصب و تعمیر بشکه های ایمنی، رفع سد معبر از مقابل مراکز تجاری،مرمت و نصب گاردیل، برسی و تامین روشنایی ایستگاه ها از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک در طرح استقبال از بهار 96  است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"