کد خبر: ۴۶۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵

جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو با بیش از 2000 اکیپ امدادی آغاز شد

به گزارش خبرخودرو، مدیر عامل  ایساکو از آغاز جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو با همکاری 411 نمایندگی ایران خودرو در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو، سید رضا حسینی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ضمن اشاره به آغاز جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو از امروز 25 اسفند ماه ، از  رشد 20 درصدی تعداد نمایندگی های این شرکت در طرح امداد نوروزی امسال نسبت به سال گذشته خبر داد .

وی با اشاره به اینکه در جشنواره امسال 233 فروشگاه مجاز و 2093 اکیپ امدادی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محصولات ایران خودرو خواهند بود ، تاکید کرد : براي رضایت‌مندي هر چه بيشتر مشتريان، علاوه بر نمايندگي‌هاي يك شيفت كه از ساعت 8 صبح تا 16بعدازظهر فعال خواهند بود، 170 نمايندگي دو شيفت نيز از ساعت 8 تا 21 به ارائه خدمات به هموطنان می پردازند.

وی همچنين با توجه به لزوم ارائه خدمات تعمیرگاهی به مشتریان در برخی از مسیرهای پرتردد گفت : به منظور خدمات تعمیرگاهی به مشتریان، در مسیرهایی همچون اتوبان قم، فیروزکوه، چالوس و هراز پایگاه‌های امدادی صحرائی به‌صورت شبانه‌روزی طراحی و ایجاد شده است که این پایگاه‌ها با حضور نیروهای مجرب تعمیرگاه‌های ایران خودرو و قطعات مناسب تجهیز و راه‌اندازی شده‌اند.

مدیر عامل ایساکو اظهار داشت : همزمان با آغاز جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو در تهران، در شهرهاي مشهد، رشت، همدان و اصفهان نيز به صورت نمادين شاهد مراسم ورود ناوگان امداد و افتتاح جشنواره نوروزي امسال ايران خودرو هستیم.

حسینی همچنین از استقرار واحدهاي نظارتي شركت ايساكو به طور محسوس و نامحسوس به منظور کنترل کیفیت خدمات نمایندگی‌ها در طرح طرح امداد نوروزی امسال خبر داد و اظهار داشت :  به هموطنان  توصیه مي شود در ایام نوروز خدمات خود را از نمایندگی‌های مجاز و اکیپ‌های امدادی شناخته شده دریافت کنند.

وی گفت : هموطنان مي توانند در صورت بروز موارد فنی برای خودروهایشان با شماره 096440 تماس گرفته و اطمینان داشته باشند که امدادگران و نمایندگان کشیک در طول مسیر یاری‌رسان آن‌ها خواهد بود. ضمنا مردم  مي توانند براي اطلاع از ليست نمايندگي‌ها و فروشگاه ‌ها به سايت www.isaco.ir  و ربات تلگرام اطلاع‌ رسانی irankhodro_robot  مراجعه نمایند.

 وی در ادامه در خصوص حضور موثرتر و معرفی برنامه های ایساکو در سال جاری به هموطنان گفت:  امسال ایساکو در مراکز تجاری و 7 کلان شهر بزرگ جهت معرفی برنامه ها حضور یافته است.

وی همچنین از  نظارت 11 دفتر منطقه ای به منظور نظارت بر نحوه امداد رسانی خبر داد و گفت: این دفاتر بر نحوه امداد رسانی اکیپ های امدادی نظارت خواهند داشت همچنین مدیر عامل ایساکو نیز نظارت و بازرسی ویژه ای از جریان حضور و تعمیر و کارشناسی خودرو خواهد داشت تا میزان رضایت مشتریان بهتر انجام شده و نهایت رضایت هموطنان فراهم شود. 

 وی همچنین از آماده سازی سبد قطعات ایساکو  به منظور تامین نیاز مشتریان در ایام نوروز از سه ماه قبل خبر داد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"