کد خبر: ۴۶۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
گروه بین الملل: مک لارن با معرفی 720S جدید در نمایشگاه ژنو 2017 نسل دوم مدل های Super Series را به نمایش درآورد.

مک لارن نسخه مخصوصی از 720S را معرفی کرد

گروه بین الملل: مک لارن با معرفی 720S جدید در نمایشگاه ژنو 2017 نسل دوم مدل های Super Series را به نمایش درآورد.

به گزارش خبرخودرو، پس از این اقدام، بخش فعالیت های ویژه مک لارن (MSO) نسخه ای سفارشی از این مدل به نام 720S Velocity را معرفی کرده است که آپشن های سفارشی سازی موجود برای مشتریان را نشان می دهد.پ

بارزترین ویژگی در 720S Velocity رنگ بدنه دوگانه آن است. زمان زیادی لازم است تا دو رنگ قرمز مروارید گون این خودرو شامل قرمز Nerello جدید و قرمز آتشفشانی روی بدنه آن ترکیب شوند. این رنگ بدنه منحصر به فرد با رینگ های آلیاژی سبک به رنگ برنزی متالیک کامل می شود. تغییرات دیگر این خودرو شامل کاپوت فیبر کربنی قرمز، روکش رکاب ها، دریچه های هوا و aerobridge عقب با روکش کربنی براق است.

در داخل این خودرو تودوزی آلکانترای کربنی مشکی در تضاد با چرم قرمز Harissa روی صندلی های اسپرت، فرمان، تزئینات در و تمام داشبورد است. نسخه Velocity تنها یکی از پنج طرح MSO برای 720S است و چهار طرح دیگر آن شامل GT، Pacific، Track و Stealth هستند. مک لارن اظهار داشته که بخش MSO آن قادر به ارائه طرح های سفارشی سازی نامحدود برای خودروها است.

هیچ تغییر فنی یا عملکردی در این نسخه مخصوص 720Sاعمال نشده است. مک لارن اعلام کرده که 720S Velocity به عنوان خودرویی کامل با قیمتی در حدود 335 هزار پوند عرضه می شود که 100 هزار پوند گران تر از 720S اصلی است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"