کد خبر: ۴۶۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
گروه بین الملل: ون ترانزیت فورد در سال 2014 آخرین به روز رسانی خود را داشت و فروش بالایی در بازارهای اروپا و آمریکا دارد.

فیس لیفت فورد ترانزیت فاش شد

گروه بین الملل: ون ترانزیت فورد در سال 2014 آخرین به روز رسانی خود را داشت و فروش بالایی در بازارهای اروپا و آمریکا دارد.

به گزارش خبرخودرو، به تازگی اولین تصاویر از فیس لیفت ون ترانزیت در حال تست در آب و هوای سرد اسکاندیناوی فاش شده است.

ون ترانزیت قبلا در دو نسخه ترانزیت و ترانزیت کانکت عرضه می شد و نمونه آزمون فاش شده آن، ترانزیت کانکت با قسمت جلوی استتار شده است. این نمونه اولیه تنها در قسمت جلو دارای پوشش استتاری است که نشان دهنده فیس لیفتی اندک برای آن است.

این خودرو اکنون با چراغ های جلوی هالوژنی و پروژکتوری موجود است و فیس لیفت آن از لامپ های LED دید در روز بهره خواهد برد. جلوپنجره این خودرو نیز بازطراحی خواهد شد. قسمت پشت این خودرو نیز با چراغ های عقب عمودی و درهای عقب کشویی بی تغییر باقی می ماند. گمان می رود در داخل این خودرو سیستم سرگرمی SYNC جدید فورد با سیستم های ایمنی مازاد تعبیه شود. گزینه های موتور این خودرو نیز بی تغییر باقی می مانند و صرفا میزان مصرف سوخت کم تری خواهند داشت.

پس از فولکس واگن T6، فورد ترانزیت دومین ون موفق اروپا است. گمان می رود فیس لیفت ترانزیت اواخر سال جاری معرفی شده و سپس فروش آن برای بازارهای اروپایی آغاز شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"