کد خبر: ۴۶۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
گروه بین الملل: ماهیندرا از برنامه خوش بینانه خود برای توسعه فعالیت ها در ایالات متحده عقب نشینی نکرده است.

ماهیندرا آفرودی برای بازار آمریکا می سازد

گروه بین الملل: ماهیندرا از برنامه خوش بینانه خود برای توسعه فعالیت ها در ایالات متحده عقب نشینی نکرده است.

به گزارش خبرخودرو، گفته می شود این خودروساز هندی از سال 2019 فروش محصولات خود در این بازار را آغاز کرده و اولین خودروی آن یک آفرود خواهد بود که توسط مرکز تحقیق و توسعه این برند در دیترویت ساخته شده است.

آفرودها محبوبیت بسیاری در آمریکا دارند و خودروهایی همچون جیپ رنگلر، تویوتا 4Runner، مرسدس کلاس G و بسیاری دیگر فروش این بخش را بالا برده اند. جای تعجب نیست که اولین محصول ماهیندرا در بازار آمریکا یک آفرود باشد چرا که پاسخ گوی خریداران بسیاری بوده و ارزش برند ماهیندرا را بالا می برد.

به جز ساخت آن توسط مرکز تحقیق و توسعه این برند در دیترویت، اطلاعات بیش تری از این خودرو در دسترس نیست. گفته می شود که این مدل ارتباطی با نسل بعدی ماهیندرا Thar خواهد داشت چرا که مدیر اجرایی ماهیندرا، PawanGoenka کار روی نسل دوم این مدل را تایید کرده است. این خودرو بهترین آفرود در سبد محصولات ماهیندرا است.

هم چنین برخی گزارشات حاکی از آن است که سانگ یانگ نیز در پی عرضه محصولات در بازار آمریکا طی 18 ماه آینده است. این محصولات می توانند شامل سانگ یانگ تیوولی و نسل جدید رکستون باشند که هر دو به عنوان ماهیندرا S201  و XUV700 در هند عرضه خواهند شد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"