کد خبر: ۴۶۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
ساعت 00:05 بامداد امروز برخورد دو دستگاه خودروی سنگین در مسیر شرق به غرب جاده خاوران حوالی میدان آقانور به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 78 را به محل حادثه اعزام کرد.
 
مسعود حکاکی؛ فرمانده نیروهای عملیاتی اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه تریلی حامل قطعات سنگ در حال حرکت در جاده ناگهان به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون کمپرسی برخورد کرده و متوقف شده بود.
 
وی با بیان اینکه به اینکه بر اثر این تصادف راننده تریلی در اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه محبوس شده بود، تصریح کرد: آتش‌نشانان بی‌درنگ با نصب علائم هشدار‌دهنده در مسیر و پس از رفع نشتی گازوئیل و قطع جریان برق هر دو وسیله نقلیه، محل حادثه را ایمن‌سازی کردند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی مشغول رهاسازی راننده میانسال شدند.
رانندی تریلی در خودروی خودش گرفتار شداین فرمانده آتش‌نشانی ادامه داد: نیروهای عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن راننده چهل ساله تریلی را از اتاقک این وسیله نقلیه خارج کرده و وی که از ناحیه پاها دچار آسیب‌دیدگی شده بود را برای انجام معاینات پزشکی و انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.
 
بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از خاک‌پاشی بر روی سطح آغشته به گازوئیل جاده و ایمن‌سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل راهور دادند همچنین علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"