کد خبر: ۴۶۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵

 از 3 خرداد 95 که عبدالله ویسی به عنوان سرمربی قهرمان و پدیده لیگ به سپاهان پیوست تا روز جمعه 26 اسفند ماه که او محترمانه اخراج شد، روزهای عجیب و سختی در نصف جهان برای او رقم خورد.

 
ویسی با حضور در سپاهان قصد داشت تا نشان دهد که قهرمانی او با استقلال خوزستان یک اتفاق نبود و او می تواند با سپاهان دوباره در قامت یک مدعی در لیگ برتر ظاهر شود و شاید دلیل اصلی جدایی اش از استقلال خوزستان نیز همین بود که شرایط مناسب زردهای اصفهانی را بستری مناسب برای تکرار موفقیت استقلال خوزستان می دانست اما شرایط برای سرمربی قهرمان آنطور که می خواست پیش نرفت.
 
ویسی در ابتدای فصل ستاره هایی مانند فرید بهزادی کریمی، جلال الدین علی محمدی، موسی کولیبالی، مهرداد محمدی و غیره را جذب کرد و با اضافه کردن دو برزیلی و البته بازگشت احسان حاج صفی و شجاع خلیل زاده تیمی قدرتمند را گردهم آورد تا انتظارات از او در اصفهان به اوج برسد. هر چند سپاهانی ها در ابتدای فصل با مشکلات مالی و کاهش سقف قراردادها رو به رو بودند اما انتظارات از سرمربی قهرمان بسیار بیشتر از چیزی بود که او به نمایش گذاشت.
 
 
 
سپاهان لیگ را پر نوسان آغاز کرد و در اولین بازی خانگی برابر پدیده شکست خورد تا کار برای ویسی از اولین هفته گره بخورد. نتایج سینوسی ویسی در اصفهان ادامه داشت و او با نتایجش شرایطی میان امیدواری و نا امیدی را برای هواداران این تیم ایجاد کرده بود. نیم فصل لیگ برتر برای ویسی با رتبه هشتم جدول در حالی به پایان رسید که اگر گل ثانیه پایانی برزای نبود، سپاهان با 25 امتیاز نیم فصل را در رتبه چهارم به پایان می رساند.
 
با شروع نیم فصل دوم سپاهان باز هم تیم فعالی در فصل نقل و انتقالات بود و توانست مسعود حسن زاده و سرور چپاروف را به تیم خود اضافه کند اما با گذشت 24 هفته باز هم تیم ویسی به ثبات نرسید تا در حالیکه این تیم 8 برد، مساوی و باخت کسب کرده بود مدیران سپاهان تصمیم به برکناری او بگیرند تا سرمربی آینده این تیم که احتمالا کرانچار باشد با استفاده از 6 بازی پایانی سال روزهای آزمون و خطا را پشت سر بگذارد تا در ابتدای لیگ هفدهم سپاهان دوباره بتواند در قامت یک مدعی در لیگ برتر ظاهر شود.
 
با جدایی ویسی از سپاهان در آخرین روزهای اسفندماه، سال شیرین 95 برای عبدالله که در اردیبهشت ماه به قهرمانی لیگ برتر رسیده بود به تلخ ترین شکل ممکن به پایان می رسد تا ویسی 96 را با هدف احیای دستاوردهایش در روزهای شیرین بهار 95 آغاز کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"