کد خبر: ۴۶۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۶ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵

 

 

سرلشکر باقری با تقدیر از دست اندر کاران راهیان نور اظهار کرد: تاریخ شهادت می‌دهد که سرزمین شلمچه در بسیاری از عملیات‌ها منطقه‌ای تعیین کننده بود.


خبرگزاری تسنیم: به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور,سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح امروز شنبه با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور و بازدید از یادمان شهدای شلمچه در سخنانی در جمع زائران این یادمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: تاریخ دفاع مقدس شهادت می دهد که سرزمین شلمچه به عنوان قلب جبهه ها در بسیاری از عملیات ها منطقه ای تعیین کننده بود.
 
 
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس در جلسه ای که خود حضور داشتم افراد با تجربه نظامی معتقد بودند که آزادی این منطقه تنها با بمب اتم قادر خواهد بود اما شهادت طلبی بسیجیان که قدرتی بالاتر از بمب اتم بود سبب شد که این منطقه در عملیات کربلای5 به دست رزمندگان فتح شود.
 
سرلشکر باقری در ادامه با اشاره به رشادت های شهید عبدالله میثمی از روحانیون بزرگ دوران دفاع مقدس گفت: شهید میثمی روحامی بزرگی بود که در دوران دفاع مقدس در عملیات کربلای5 در این منطقه به شهادت رسید. شهیدی که معلم اخلاق در جبهه ها بود و همچنین بسیاری از شهدای دیگر نیز چنین ویژگی داشتند.
 
رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تصرف قله های معنویت کار اساسی تری نسبت به تصرف خط دفاعی دشمن بود که در جبهه ها صورت گرفت, گفت: بسیار خوشحال هستم که چهره های نورانی و شاداب در کسوت خادم, راوی, مدیر و مسول راهیان نور این جبهه ها را احیا کردند و موجب شدند که مردم با سفر به این مناطق روح خود را شستشو دهند.
 
سرلشکر باقری با تقدیر از دست اندر کاران راهیان نور اظهار کرد: سپاه و بسیج سرمایه گذاری عظیمی در راهیان نور داشته اند که در کنار دیگر ماموریت های خود این جبهه ها را برای حضور ملت ایران فراهم می سازند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"