کد خبر: ۴۶۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
به گزارش خبرخودرو، شهردار منطقه 20 شهر تهران گفت: به دنبال توسعه زیرساخت های ترافیکی، سهم شهروندان این منطقه جنوبی از سفرهای روزانه حمل و نقل عمومی به 70 درصد رسیده است.

سهم 70 درصدی شهروندان منطقه 20 از حمل ونقل عمومی

به گزارش خبرخودرو، شهردار منطقه 20 شهر تهران گفت: به دنبال توسعه زیرساخت های ترافیکی، سهم شهروندان این منطقه جنوبی از سفرهای روزانه حمل و نقل عمومی به 70 درصد رسیده است.

سید احمد صفوی با بیان این مطلب افزود: به منظور افزایش دسترسی شهروندان جنوبی ترین منطقه تهران به مدهای حمل و نقل عمومی، توسعه زیرساخت های ترافیکی به عنوان مهمترین فعالیت در دستور کار دوره اخیر مدیریت شهری بوده به نحوی که در حال حاضر سهم شهروندان از سفرهای روزانه حمل و نقل عمومی به 70 درصد رسیده است.

صفوی به تحقق شعار مدیریت شهری مبنی بر کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران اشاره کرد و ادامه داد: منطقه 20 به عنوان جنوبی ترین منطقه پایتخت، جزء معدود مناطقی است که توانسته سهم شهروندان در استفاده از حمل و نقل عمومی را به این میزان رشد دهد.

وی با اشاره به پروژه های شاخص توسعه حمل و نقلی منطقه 20  در یازده سال گذشته، گفت: با راه اندازی نخستین سامانه اتوبوس های تندرو با 17 ایستگاه، افزایش 100 درصدی پایانه های اتوبوس و تاکسی رانی و افزایش 15 کیلومتری طول خطوط اتوبوس رانی، دسترسی شهروندان این منطقه جنوبی به مدهای حمل و نقل عمومی و رغبت آنها برای استفاده از آن افزایش یافته است.

صفوی به احداث بوستان آموزش ترافیک اشاره کرد و افزود: علاوه بر توسعه زیرساخت ها، آموزش های شهروندی با محوریت ترویج فرهنگ صحیح ترافیک نیز به اقشار مختلف به ویژه جامعه دانش آموزی ارائه شد تا فرهنگ استفاده از زیرساخت های ایجاد شده به خوبی ترویج یابد.

شهردار منطقه 20  نصب 67 دوربین ثبت تخلف و نظارتی، احداث 5 مجموعه پل روگذر خودرو، توسعه 20 کیلومتری شبکه بزرگراهی را از جمله اقدامات مهم ترافیکی این منطقه جنوبی در راستای توسعه زیرساخت ها طی سال های اخیر برشمرد.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"