کد خبر: ۴۶۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
گروه بین الملل: شرکت فولکس واگن هنوز شاسی بلند جدید مبتنی بر مدل گلف خود به نام نی راک را هنوز معرفی نکرده، ولی اعتراف کرده است که این خودرو به احتمال زیاد یک نسخه پرفورمنس نیز خواهد داشت.

شاسی بلند جدید فولکس واگن تی راک به احتمال زیاد یک مدل R نیز خواهد داشت

گروه بین الملل: شرکت فولکس واگن هنوز شاسی بلند جدید مبتنی بر مدل گلف خود به نام نی راک را هنوز معرفی نکرده، ولی اعتراف کرده است که این خودرو به احتمال زیاد یک نسخه پرفورمنس نیز خواهد داشت.

به گزارش خبرخودرو، طبق ادعای فرانک ولش، رئیس بخش توسعه محصول فولکس واگن، این شاسی بلند کوچک پلت فرمی مشابه با آئودی Q2 و سئات آتکا داشته و احتمالاً یک نسخه پرفورمنس R نیز برای آن ارائه خواهد شد.

وی در این باره می‌گوید: "بله، قطعاً من می‌توانمنسخهٔ پرفورمنس قوی از این خودرو را با موتورهای قدرتمند تصور کنم و ما خود را برای این احتمال آماده کرده‌ایم. من این نسخه را GTI نام گذاری نمی‌کنم، زیرا یک مدل شاسی بلند برای این نشان مناسب نیست، ولی از نظر من می‌تواننشان R را برای آن تصور کرد."

وی در ادامه مصاحبه خود با وب سایت اتوکار اضافه می‌کند: "اولین کار ما باید معرفی مدل استاندارد به بازار و بررسی واکنش‌های خریداران به آن باشد. اگر تقاضایی در بازار برای یک مدل قدرتمندتر وجود داشته باشد، ما قادر به برآورده کردن آن خواهیم بود. این خودرو پتانسیل‌های بالایی دارد که اگر مشتری‌ها بخواهند ما می‌توانیم آن را در اختیارشان بگذاریم."

از آن جایی که شاسی بلند تی راک از همان پلت فرم گلف و گلف R استفاده می‌کند، تجهیز این مدل شاسی بلند به موتور 2 لیتری 4 سیلندر گلف R نمی‌تواند کار سختی برای کمپانی باشد. این موتور 310 اسب بخار نیرو و 295 پوند فوت گشتاور دارد ولی این اعداد با توجه به وزن بیشتر تی راک، می‌تواند افزایش پیدا کند.

چند روز پیش، برای نخستین بار تصاویر جاسوسی از مدل استاندارد تی راک منتشر شد. این خودرو که از نظر اندازه کوچک‌تر از تیگوان می‌باشد، المان‌های طراحی کمی از کانسپت اولیه تی راک گرفته است، ولی بدون شک با اعمال تغییرات ظاهری در مدل R این خودرو، تی راک R قادر خواهد تا نظر هر کسی را به خود جلب کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"