کد خبر: ۴۶۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
گروه بین الملل: لکسوس ان ایکس جزو آن دسته از خودروهایی نبود که در حال حاضر نیاز به فیس لیفت دارند، ولی این کمپانی ژاپنی فکرهای دیگری در سر داشته و یک نسخه به روز شده از آن را در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی کرد.

رونمایی از لکسوس ان ایکس 2018 فیس لیفت در نمایشگاه شانگهای

گروه بین الملل: لکسوس ان ایکس جزو آن دسته از خودروهایی نبود که در حال حاضر نیاز به فیس لیفت دارند، ولی این کمپانی ژاپنی فکرهای دیگری در سر داشته و یک نسخه به روز شده از آن را در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو،  اگر چه تغییرات ظاهری آن خیلی قابل توجه نیستند، با این حال این شاسی بلند زیبا را با شکوه تر از قبل کرده‌اند.

لکسوس می‌گوید که کل طراحی قسمت جلوان ایکس 2018 به روز رسانی شده و در حالی که طراحی این بخش بدون شک متفاوت از مدل قبلی است، فقط آن‌هایی که با نسل قبلی این خودرو به خوبی آشنا بوده‌اند متوجه این تفاوت‌ها خواهند شد. بیشتر این تغییرات را در نسخه به روز شده جلو پنجره خودرو و چراغ‌های متفاوت آن می‌توانیم ببینیم که همان چراغ‌های LED روز روشن تیک شکل که قبلاً در مدل‌های لکسوس دیده‌ایم را دارند.

علاوه بر این، در هر دو مدل NX 300h و NX 300 F اسپرت که تاکنون دیده‌ایم، دریچه‌های ورودی هوا و چراغ‌های مه شکن نیز تغییر شکل داده‌اند. تغییرات در قسمت عقب شامل اگزوزهای کرومی بزرگ‌تر، چراغ‌های متفاوت، یک اسپویلر زیر بدنه جدید و المان‌های طراحی L شکل کرومی در دو سمت سپر می‌باشند. یک جفت رینگ 18 اینچ جدید نیز به لیست آپشن های این خودرو اضافه شده است.

مدل استاندارد این خودرو، از نظر فنی و مکانیکی بسیار شبیه به مدل NX 200t بوده و همان موتور 2 لیتری توربو 4 سیلندر را دارد. در همین حال مدلان ایکس 300 اچ از یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر در کنار یک جفت موتور الکتریکی استفاده می‌کند که لکسوس می‌گوید هر دو این مدل‌ها همان پرفورمنس مدل‌های قبلی را خواهند داشت.

مهم‌ترین نکته این است که طبق اعلام کمپانی تغییرات قابل توجهی در سیستم تعلیق مدل جدیدان ایکس اعمال شده که کیفیت سواری و هندلینگ آن را بهتر کرده است. در میان تغییرات اعمال شده می‌توان به فنرهای تقویت شده، اضافه شدن میله‌های پایداری و بوش‌های جدید می‌باشد که عملکرد خودرو در سر پیچ‌ها را بهبود می‌بخشند. علاوه بر این، استفاده از کمک فنرهای جدید گفته می‌شود کیفیت سواری را در مقایسه با مدل قبلی این خودرو بسیار بهتر کرده است. لکسوس در این خودرو از همان سیستم تعلیق متغیر سازگار شونده که در مدل LC 500 دیده بودیم استفاده کرده است.

همانند قبل، مدل قوی‌تران ایکس اف اسپرت یک رده بالاتر از سایر نسخه‌های این مدل قرار گرفته و با یک جلو پنجره سیاه، رینگ‌های ویژه و تریم کابین جدید تفاوت‌های زیادی با سایر مدل‌ها دارد.

تاکاکیساتو، مهندس ارشدان ایکس در مصاحبه خود در مورد خودرو می‌گوید: "برایان ایکس جدید، ما تغییراتی را هم در طراحی و هم در پرفورمنس خودرو اعمال کرده و تجهیزات جدید برای بهبود راحتی و آسایش سرنشین به آن اضافه کردیم. ان ایکس جدید هنوز هم از همان المان‌هایی که قبلاً آن را مشهور کرده بودند استفاده می‌کند، یک طراحی بدنه تند و تیز، راحتی و آسایش فوق العاده و لذت رانندگی بالا که همه را راضی نگاه خواهد داشت، ولی در خودرو به طور کلی تغییرات بزرگی داشته است، به گونه‌ای که اگر با رانندگی کنید احساس خواهید کرد که آن‌ها را برای اولین بار تجربه می‌کنید."

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"