کد خبر: ۴۶۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶

 ایسنا: زلاتکو کرانچار پس از پیروزی تیمش مقابل صبای قم در نشست خبری اظهار کرد: به نظرم سزاوار پیروزی بودیم. در نیمه نخست بازی را کنترل کردیم و در نیمه دوم بازی خودمان را به تیم حریف تحمیل کردیم. با توجه به اینکه چند موقعیت را از دست دادیم، آرامش روانی لازم برای زدن گل دوم را نداشتیم و همین موضوع کار ما را برای گلزنی سخت کرده بود.


او ادامه داد: با این حال از عملکرد تیمم رضایت دارم. اگر چه صبا تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت. صبا به دلیل جایگاهش در جدول رده‌بندی فشار زیادی را احساس می‌کرد و نتوانست بازی هوشمندانه‌ای را به نمایش بگذارد.

سرمربی سپاهان همچنین با بیان اینکه از عملکرد بازیکنان رضایت دارد، افزود: احساس غرور می‌کنم که از زمان حضورم در سپاهان تیم بهتر و بهتر شده است و از این به بعد تمام تلاش‌مان برای پیروزی در دو بازی آینده مقابل استقلال و تراکتورسازی است.
کرانچار گفت: بازی سختی مقابل صبا داشتیم اما هر چه از زمان بازی گذشت، تیم ما بهتر شد و توانستیم سوار بر توپ و میدان شویم.

او درباره اینکه چرا اکثر حملات تیمش از سمت راست زمین صبا بود، اظهار کرد: این شرایطی بود که تیم صبا برای ما فراهم کرد. ما به کمک جپاروف و پاپی از سمت راست حملات مان را تدارک دیدیم و توانستیم با تمرکز بر این بخش زمین حمله کنیم. تنها دغدغه من این است که تیم ما از موقعیت های خود استفاده نمی کند.

کرانچار درباره تمدید قراردادش با سپاهان و ماندن در این تیم گفت: تاکنون در دو نوبت با مدیران سپاهان مذاکره کرده‌ام. باید هر دو طرف شرایطشان را اعلام کنند تا ببنیم چه اتفاقی در آینده می‌افتد. تمام تلاش ما این است که به رده چهارم جدول برسیم و با قهرمانی تراکتورسازی مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"