کد خبر: ۴۶۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶

 علیرضا منصوریان بعد از شکست تیمش برابر تراکتورسازی درباره این دیدار گفت: با گروه فنی به سرپرستمان یک بحث فنی را مطرح کرده بودیم. فوتبال یکی از زیبایی‌هایش بی رحمی‌هایش است و اگر از شانس‌هایتان استفاده نکنید تنبیه می‌شوید. ما شانس‌های زیاد گلزنی را از دست دادیم. در نیمه دوم هم شرایط بازی برابر بود و در خیلی وقت‌ها رحمتی را کمتر در جریان بازی می‌دیدیم و روی خلاقیت محمد ابراهیمی گل خوردیم. به دلیل اینکه چهار روز چهار روز بازی می‌کنیم، از عملکردمان راضی هستم. می‌شد برنده باشیم ولی از شانس‌هایمان استفاده نکردیم.

او افزود: ما اگر گل می‌زدیم جریان بازی عوض می‌شد. باید بازی را مدیریت می‌کردیم. ما سه‌شنبه با الاهلی بازی داریم که باید به فکر آن هم باشیم. آن بازی خیلی اهمیت دارد و البته این بازی هم برای ما از اهمیت زیادی برخوردار بود. باید به تراکتورسازی گل می زدیم تا جریان بازی کلا عوض شود. گلی که خوردیم، نمی‌توان گفت که روی کار تاکتیکی بود بلکه روی خلاقیت یک بازیکن این گل را خوردیم. باید فرزاد حاتمی، مهدی کیانی و ممد نوری را مهار می‌کردیم. ما چند مرتبه با دروازه بان حریف تک به تک شدیم و عملکرد خوبی برای ما بود ولی در ضربات نهایی با دقت نبودیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: از الان دغدغه ما بازی با الاهلی است. مجبور هستیم تا هم بازیکنان را ریکاوری کنیم و هم برای بازی بعدی آماده شویم. ما باید تا سه‌شنبه مواظب باشیم چون نه تنها منافع استقلال بلکه منافع ملی در میان است. باید خود را آماده بازی با الاهلی آماده کنیم. آنها بسیار قدرتمند هستند. باید بستری فراهم کنیم تا جریان بازی با تراکتورسازی را فراموش کنند و آماده بازی با الاهلی شویم.

وی درباره درگیری اواخر بازی، بیان کرد: بخشی از فوتبال برد و باخت است. نتیجه عادلانه می‌توانست صفر بر صفر باشد. بعضی وقت‌ها بازیکنان شاید عصبانی کار کنند اما بازیکن جوانی که برای تراکتور وارد میدان شد که اسمش را نمی‌دانم، به نظرم باید بیشتر احترام امید ابراهیمی را رعایت می‌کرد. از بزرگترهای تراکتورسازی هم ممنونم که به وسط آمدند. به آن جوانک هم گفتم که باید احترام بازیکن ملی‌پوش را نگه می‌داشتی. خدا را شکر کسانی مثل نوری، کیانی و ابراهیمی در تراکتورسازی هستند که توانستند کار را مدیریت کنند.

منصوریان درپاسخ به سوالی درباره داوری این دیدار گفت: در کل از عملکرد داوری راضی بودم.

او اضافه کرد: ابراهیمی به داور اعتراض نمی‌کند بلکه در وقفه‌ها به بازیکنان نکاتی را گوشزد می‌کرد. ابراهیمی بازیکن بسیار خوب و خوش اخلاقی است.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره از دست رفتن جایگاه دومی تیمش، بیان داد: ما تمرکزمان روی لیگ است. این استادیوم دو سال پیش به من یک درس بزرگ داد و آن هم امیدواری تا آخرین لحظه است. تراکتورسازی هفته بعد با سپاهان دارد و ما هم محکم برابر پدیده به میدان می‌رویم. احساس من این است که می‌توانیم هفه بعد به رده دوم جدول برگردیم.

وی درپاسخ به سوالی درباره شرایط بدنی تیمش، عنوان کرد: ما با برنامه وارد مسابقات شدیم. در بازی با صبا هم به دنبال این نبودیم که حریف را پرس کنیم چون باید به فکر آینده هم باشیم. ما در بازی قبلی مقابل صبا به فکر 15 دقیقه پایانی بودیم. در چند بازی چند نیمه خیلی بد داشتیم. یکی از آنها بازی با تراکتورسازی در بازی رفت بود، دیگری نیمه اول مقابل پیکان و یک نیمه هم مقابل گسترش فولاد. ما اگر در آسیا بتوانیم از گروهمان صعود کنیم، بقیه تیم‌ها وارد استراحت می‌شوند ولی برای ما اینگونه نیست و این فشردگی به ما اجازه نمی‌دهد با تمام توان وارد مسابقات شویم. پس سعی می کنیم حرفه‌ای وارد مسابقات شویم. در مجموع یکی از تیم‌ها به لحاظ بدنی ما هستیم. ما همیشه توانایی بالایی در اواخر بازی داریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگار امام، بیان کرد: من جو ورزشگاه تراکتورسازی را خیلی دوست دارم و یک نشاطی را ایجاد می‌کند. به جز بازی‌های استقلال و پرسپولیس و مصاف‌های ملی، من هیچ جوی را مثل تبریز ندیده‌ام. ما پیش از مسابقه نگران هیچ حادثه‌ای از سوی هواداران حریف نداشتیم چون از آذربایجانی‌ها شناخت داریم. من جو این ورزشگاه را با ورزشگاه لیورپورل مقایسه می‌کنم.

منصوریان در پایان افزود: من سومین بار است که در آسیا هستم. وقتی در نفت بودم، هواداران سایر تیم‌ها ما را حمایت می‌کردند ولی اگر خدا بخواهد و بتوانیم الاهلی را ببریم من اینده خیلی خوبی برای جوانان استقلال می‌بینم. فکر می‌کنم استقلال روزهای خیلی خوبی پیش روی خواهد داشت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"