کد خبر: ۳۱۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
گروه بین الملل: رنو از این پس شاسی بلند داستر را به همراه جعبه دنده EDC کلاچ دوقلو در بازار هند عرضه خواهد کرد.

تجهیز رنو داستر به جعبه دنده اتوماتیک

گروه بین الملل: رنو از این پس شاسی بلند داستر را به همراه جعبه دنده EDC کلاچ دوقلو در بازار هند عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبر خودرو، مدتی است که مشتریان اروپایی به دنبال جعبه دنده خودکار این شاسی بلند ارزان قیمت هستند به نظر می رسد که رنو فعلا فقط تصمیم دارد چنین جعبه دنده ای را در بازار هند عرضه کند.

طبق اعلام رسانه های  محلی جعبه دنده EDC کلاچ دوقلو از اواخر سال جاری بر روی نسخه فیس لیفت داستر عرضه میشود. لذا نیروی موتور 1.5 لیتری dCi از طریق یک جعبه دنده شش سرعته خودکار به محور جلو منتقل خواهد گردید.

در حال حاضر داستر با موتور 1.6 بنزینی نیز در هند عرضه می شود ولی مشتریان اروپایی  فقط امکان خرید نسخه مجهز به موتور 1.2 لیتری بنزینی توربو به توان 125 اسب بخار را دارند.

داچیا داستر که با نام های رنو داستر و یا نیسان ترانو نیز شناخته می شود ازسال 2010 وارد خط تولید شده و در کشورهای رومانی، روسیه، هند، اندونزی، برزیل و کلمبیا تولید می شود.

این خودرو  که بر روی پلتفرم مشابهی با لوگان ساخته شده برای اولین بار در نمایشگاه ژنو 2010 رونمایی شد. شاسی بلند مذکور توسط مرکز طراحی  رنو در اروپا و در قالب یک خودروی پنج در طراحی شده است و دارای سامانه حرکتی دیفرانسیل جلو و یا دو دیفرانسیل می باشد. وزن داستر حدود 1300 کیلوگرم بوده و طول و عرض و ارتفاع آن به ترتیب 4315، 1822 و 1630 میلی متر می باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"