کد خبر: ۴۶۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
گروه بین الملل: آئودی روی توسعه خط تولید مدل های عملکرد بالای RS خود کار می کند.

یک مدل RS جدید آئودی در راه ژنو است

گروه بین الملل: آئودی روی توسعه خط تولید مدل های عملکرد بالای RS خود کار می کند.

به گزارش خبرخودرو، قرار است یک شاسی بلند RS جدید ماه آینده در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شود که گفته می شود آئودی RS Q5 خواهد بود.

مدیرعامل quattro GmbH آئودی AG، استفان وینکلمن طی مصاحبه ای اعلام کرد که آئودی روی 10 مدل RS جدید کار می کند. گفته می شود اکثر این مدل ها شاسی بلند بوده و وینکلمن تایید کرده است که یکی از آن ها در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 ماه مارس رونمایی می شود.

وینکلمن گفت: "ژنو پیش روی ما قرار دارد ما در این مراسم رونمایی خواهیم داشت که خیلی برایمان اهمیت دارد چرا که این خودرو بخش جدیدی از خودروهای کلاس B آئودی اسپرت را برای ما ایجاد خواهد کرد."

آئودی SQ5 تازه رونمایی شده از موتور 3.0 لیتری TFSI توربوشارژ V6 بهره می برد که قدرت 260 کیلووات و گشتاور 500 نیوتون متر تولید می کند. آئودی RS Q5 از موتور 2.9 لیتری بای توربو V6 به کار رفته در پورشه پانامرا 4S یا نسخه ای تواین توربو از همین موتور SQ5 بهره خواهد برد تا قدرت و گشتاور بالایی داشته باشد.

موتور پورشه پانامرا 4S مدل 2017 قدرت 324 کیلووات و گشتاور 550 نیوتون متر تولید می کند. این موتور کمک خواهد کرد تا آئودی RS Q5 شتاب صفر تا صد کم تر از 5 ثانیه داشته باشد.

آئودی SQ5 مدل 2017 اواسط سال 2017 در آلمان به فروش خواهد رفت و چند ماه بعد اولین آئودی RS Q5 وارد نمایندگی های فروش بومی این خودروساز خواهد شد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"