کد خبر: ۴۶۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، شهردار منطقه21 از ایجاد تغييراتي در مسير برخي از خطوط اتوبوسراني این منطقه به منظور رفاه حال بیشتر برای شهروندان ساکن در تعدادی از شهرک ها و محلات این منطقه خبر داد.

تغییر در مسیر برخی خطوط اتوبوسرانی

 به گزارش خبرخودرو، شهردار منطقه21 از ایجاد تغييراتي در مسير برخي از خطوط  اتوبوسراني این منطقه به منظور رفاه حال بیشتر برای شهروندان ساکن در تعدادی از شهرک ها و محلات این منطقه خبر داد.

دکتر جمال بافرانی شهردار این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: به منظور رفاه حال شهروندان ساکن در شهرك هاي چيتگر شمالي، چيتگر جنوبي، 22 بهمن و اهالي محله طالقاني واقع در شهرك وردآورد منطقه 21 و همچنين برابر مصوبات سيزدهمين كميته محلي-منطقه اي معاونت حمل و نقل و ترافيك منطقه تغييراتي در مسير برخي از خطوط  اتوبوسراني این منطقه انجام داده است.

وی در خصوص درخواست شهروندان و شوراياري محلات چيتگر شمالي، چيتگر جنوبي و 22 بهمن مبني بر دسترسي راحت تر به ايستگاه های اتوبوس اظهار داشت: شهروندان محله چيتگر شمالي با طي نمودن مسافتي حدود 400  متر به یک ایستگاه اتوبوس دسترسی داشتند که با هماهنگي هاي به عمل آمده در مسير خط 252(شهرك شهرداري-پايانه آزادي)؛ به منظور ایجاد خدمت رساني شایسته تر به اهالي شهرك های چيتگر شمالي، چيتگر جنوبي و 22 بهمن تغيير مسير در این خطوط ايجاد شده كه با توجه به احداث 4 ايستگاه اتوبوس جديد، دسترسي راحت‏تر شهروندان ساکن در اين شهرك ها به بزگراه شهيد لشگري و پايانه آزادي  ميسر شده است.

شهردار منطقه21 همچنین در خصوص درخواست شهروندان ساکن محله طالقانی شهرك وردآورد تصریح کرد: در مسير خط394(شهرك وردآورد-مترو وردآرود) و به منظور رفاه حال بیشتر اهالي محله طالقاني نسبت به احداث و راه اندازي ايستگاه اتوبوس جدیدی در این شهرک اقدام شد.

بافرانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تغيير مسير اجباري در خط 411(پايانه بوتان- خليج فارس) به دليل احداث پل روگذر تقاطع بزرگراه فتح-بلوار گلها، به منظور رفاه حال بیشتر شهروندان نسبت به ايجاد ايستگاه اتوبوسی جدید در خيابان 75 تهرانسر شرقي اقدام لازم انجام شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"