کد خبر: ۴۹۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
گروه بین الملل: مرسدس بنز با عرضه نسخه مخصوص Celebration ادیشن از شاسی بلند لوکس متوسط GLC به جشن هفتادمین سال استقلال هند پیوسته است.

مرسدس سالگرد استقلال هند را جشن گرفت!

گروه بین الملل: مرسدس بنز با عرضه نسخه مخصوص Celebration ادیشن از شاسی بلند لوکس متوسط GLC به جشن هفتادمین سال استقلال هند پیوسته است.

به گزارش خبرخودرو، این نسخه مخصوص GLC دارای برخی ویژگی های ممتاز مازاد در مقایسه با GLC اسپرت و رنگ بدنه قرمز جدید است.

GLC Celebration ادیشن در مدل های 220 دیزلی و 300 بنزینی به ترتیب با قیمت 79402 و 80011 دلار موجود است. GLC  Celebration ادیشن دارای تزئینات کرومی مازاد روی دریچه های هوا به همراه جلوپنجره کرومی بزرگ کنونی و نوار کرومی روی در صندوق عقب است.

این خودرو به آینه های کناری مشکی براق به سبک AMG به همراه پروژکتورهای لوگوی LED روی درها مجهز است. در کابین این خودرو پدال های استیل اسپرت به همراه ناوبری Garmin Maps تعبیه شده است.

این خودرو که بر أساس نسخه ممتاز GLC ساخته شده دارای کنترل دمای سه محیطه، سانروف برقی پانورامیک، روکش چرم با صندلی های برقی، آینه های برقی با تنظیم خودکار و غیره است که همگی بخشی از لیست تجهیزات استاندارد این خودرو هستند و با هفت کیسه هوا و برنامه ثبات الکترونیکی برای ایمنی همراه می شوند.

GLC 220d از موتور 2143 سی سی چهار سیلندر توربو دیزل با قدرت 168 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر بهره می برد در حالی که GLC300 به موتور توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی با قدرت 241 اسب بخار و گشتاور 370 نیوتون متر مجهز می شود. هر دوی این موتورها به گیربکس اتوماتیک 9 سرعته و ساختار چهار چرخ فعال torque-on-demand متصل می شوند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"