کد خبر: ۴۹۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
گروه بین الملل: برای تولید یک مدل جدید و تمام برقی مینی در سال 2019 برنامه ریزی شده است.

مینی در ماه آینده خودرویی برقی را معرفی می کند

گروه بین الملل: برای تولید یک مدل جدید و تمام برقی مینی در سال 2019 برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرخودرو، مینی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 ماه آینده یک خودروی کانسپت را رونمایی خواهد کرد که مدلی تمام برقی را نشان می دهد. این خودرو بر اساس مینی سه در ساخته شده و در کنار دیگر مدل های خط تولید این خودروساز در Cowley انگلستان تولید می شود. گمان می رود این خودرو دارای نیرومحرکه ای برقی باشد که توسط کارخانه e-mobility بی ام و در باواریا ساخته شده است که نیرومحرکه i3 را نیز می سازد. مینی طیف حرکتی تمام برقی در حدود 250 مایل را برای این خودرو در نظر خواهد داشت.

مینی در مقایسه با دیگر خودروسازان کمی دیر به فکر ساخت خودروی تمام برقی افتاده است. اما این خودروساز اعلام کرده که این خودرو در سال 2019 عرضه می شود چرا که در این زمان گام بعدی در تکنولوژی باطری کمک می کند تا این مدل با شرایط بازار منطبق شود. این خودروساز بریتانیایی تصمیم دارد مدل های بیش تری در خط تولید خود را برقی سازی کند و این پروسه را اوایل سال جاری با معرفی کانتریمن هیبریدی شارژی آغاز کرده است.

تمام این ها بخشی از استراتژی بی ام و است که در گزارش Strategy Number One Next خود اعلام کرده و هدف آن فروش نیم میلیون خودروی برقی در هر سال تا 2025 است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"