کد خبر: ۴۹۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
گروه بین الملل: ایسوزو موتور در نمایشگاه خودروی اندونزی 2017 دو مدل فیس لیفت ایسوزو MU-X مدل 2017 و MU-X آفرودر را به نمایش درآورده است.

ایسوزو دو مدل از MU-X را در اندونزی به نمایش درآورد

گروه بین الملل: ایسوزو موتور در نمایشگاه خودروی اندونزی 2017 دو مدل فیس لیفت ایسوزو MU-X مدل 2017 و MU-X آفرودر را به نمایش درآورده است.

به گزارش خبرخودرو، ایسوزو فیس لیفت MU-X را ماه فوریه در تایلند معرفی کرد و این خودرو کنون به اندونزی رسیده است. MU-X مدل 2017 دارای برخی تغییرات طراحی در بدنه شامل چراغ های جلوی LED جدید با LEDهای دید در روز، سپر جلوی بازطراحی شده، رینگ های آلیاژی 20 اینچی و چراغ های عقب LED است. کابین این خودرو دارای طرح رنگ دوگانه مشکی و بژ است و یک سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی 8 اینچی برای آن تعبیه شده که اکنون داده های دوربین 360 درجه را نشان می دهد.

فیس لیفت MU-X از موتور 2.5 لیتری دیزلی با قدرت 136 اسب بخار و گشتاور 319 نیوتون متر بهره می برد که نیروی آن از طریق گیربکس اتوماتیک پنج سرعته به چرخ ها منتقل می شود.

ایسوزو MU-X آفرودر برای مشتریانی مناسب است که در شرکت های معدنی، نفت و گاز کار می کنند و به یک شاسی بلند نیاز دارند. این خودرو دارای برچسب های بدنه شبیه شاسی بلندهای رالی صحرایی به همراه سپر جلو و تایرهای مخصوص آفرود است. کابین این خودرو دارای طرح تمام مشکی است. در حالی که مدل استاندارد این خودرو از گیربکس اتوماتیک پنج سرعته بهره می برد، مدل آفرود آن دارای گیربکس دستی پنج سرعته است. یک سیستم چهار چرخ فعال در MU-X آفرودر ارائه می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"