کد خبر: ۴۹۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
گروه بین الملل: تویوتا سوپرای جدید قبل از عرضه در سال 2018 در حال تست با بدنه آمده تولید دیده شده است.

تویوتا سوپرا 2017 با بدنه آماده تولید فاش شد

گروه بین الملل: تویوتا سوپرای جدید قبل از عرضه در سال 2018 در حال تست با بدنه آمده تولید دیده شده است.

به گزارش خبرخودرو، چراغ های جلوی این خودرو دارای سه پروژکتور هستند. این چراغ ها بالای جلوپنجره مرکزی در سپر جلو قرار می کیرند که دارای طراحی هاشوری است. چراغ های عقب این خودرو عناصر LED باریکی هستند که به لبه های بدنه کشیده شده اند. این چراغ ها به اسپویلر عقب بزرگ تر و لوله های اگزوز در طرفین سپر می پیوندند.

جدیدترین تصاویر این خودرو دو ماه پس از درز تصاویر نمونه ابتدایی این کوپه اسپرت دو سرنشین با گیربکس اتوماتیک و سیستم های الکترونیکی بی ام و منتشر شده است.

سوپرا که در کنار بی ام و Z4 بعدی به طور مشترک ساخته شده در حال تست در نوربورگرینگ دیده شده و از اهرم دنده، نمایشگر سرگرمی نصب شده روی داشبورد و کنترلگر چرخشی روی کنسول وسط و هم چنین دکمه های کنترل دمای بی ام و بهره می برد.

گمان می رود سوپرا گیربکس اتوماتیک مشترک با Z4 داشته باشد که البته کمی تفاوت خواهد داشت. این خودرو هم چنین می تواند به ساختار هیبریدی چهار چرخ فعال متشکل از موتور بنزینی بی ام و و موتورهای برقی با انرژی ذخیر شده در ابرخازن ها مجهز شود.

تویوتا از اعلام جزئیات سوپرای جدید سر باز زده و اعلام کرده: "ما در مورد محصولات جدید نظر نمی دهیم." البته منابع ادعا می کنند که بهره گیری این خودرو از ساختار هیبریدی به معنای آن است که اختصاصا با گیربکس اتوماتیک ارائه خواهد شد.

سوپرا بر اساس پلتفرمی مشابه Z4 ساخته می شود که از ساختار فیبر کربنی بی ام و بهره می برد که در i3، i8 و  سری 7 نیز به کار رفته است. البته برخلاف کانورتیبل Z4، سوپرا تنها به صورت کوپه موجود خواهد بود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"