کد خبر: ۱۴۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰

با اجرای طرحهای ارتقای کیفیت ، دیگر خودرویی به نام پراید نداریم

به گزارش خبرخودرو ، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت : مشتریان سایپا ازاین پس در طرح کارت نارنجی ، خدمات پس از فروش متنوع و گسترده ای دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس پوستین دوز درحاشیه دومین همایش بین المللی نمایندگی های مجازگروه خودروسازی سایپا افزود : طرح کارت نارنجی از امسال در قالب خدمات محدودتری که شامل حدود 20 نوع خدمات می شود ، به صورت آزمایشی اجرا می شود و از دو سال آینده تنوع بیشتری خواهد داشت.

وی گفت : در این کارت علاوه بر ارائه خدمات فنی ، خدمات خرید و فروش نیز به مشتریان عرضه می شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره ادامه تولید خودروهای گروه پراید افزود: با اجرای طرحهای ارتقای کیفیت موتور ، بدنه و فنی ، دیگر خودرویی به نام پراید نداریم و این گروه از خودروها ، ایکس 100 نام دارد و هیچ برنامه ای برای توقف تولید هم نداریم.

پوستین دوز گفت : هفته آینده نیز از خودرو تولیدی مجهز به کیسه هوا درگروه سایپا رونمایی می شود. وی درباره روند اجرای طرح های کاهش مصرف سوخت در خودروهای تولیدی افزود: سایپا تلاش می کند به این گزینه که مورد درخواست مشتریان است توجه کند و تاکنون نیز سایپا براساس استانداردهای مصرف سوخت ، خودروهای خود را تولید کرده است و در میان خودروسازان نیز شرایط مناسبی را دارد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین از تولید و عرضه خودروهای جدید خبر داد و افزود : برای تولید دو محصول ازگروه سیتروئن به جمع بندی رسیدیم و محصول جدید گروه کیا نیز زمستان امسال وارد خیابان خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، مدیر عامل شرکت سایپا با بیان این مطلب که از هر گونه تحقیق و تفحص در واگذاری سهام این شرکت استقبال خواهد شد گفت : در اینجا به نمایندگی ها اعلام می کنم که از هرگونه تحقیق و تفحص در واگذاری خودروسازی سایپا استقبال می کنم.

نعمت الله پوستین دوز افزود: هم اکنون اقدام بزرگی شکل گرفته است در خصوص ، خصوصی سازی این شرکت که یکی از پاک ترین اقداماتی بوده است که در این راستا انجام شده است .

وی ضمن گله از نمایندگی ها گفت : نمایندگی های خدمات پس از فروش باید سهامدار اصلی این واگذاری ها باشند که در این خصوص گله های بسیاری به شما نمایندگی ها دارم زیرا این نمایندگی ها بسیار کند عمل کردند و فقط انجمن صنفی همدان در این راستا اقدام خوبی انجام داد .

وی در خصوص ادغام شرکت های تابعه این گروه گفت : امسال با ابتکار مهندس مدنی ادغام در شرکت پارس خودرو عملیاتی شد و امیدوارم این روندی که شروع شده است ادامه داشته باشد.

وی مدیریت سایپا را پرسنل نمایندگی ها دانست و گفت: همه اختیارات باید به نمایندگی ها تفویض شود به گونه ای که هر چه نمایندگی بخواهند مدیریت انجام دهد.

پوستین دوز افزود: امیدواریم این روند سرعت گیرد و فلسفه این کار این است که از اقتصاد بازار استفاده شود و حجم سایپا در بازار افزایش یابد که در این راستا انجمن های صنفی بسیار کمک خواهند کرد.

وی در خصوص افزایش کسب و کار در این شرکت گفت : نگرانی هایی در خصوص افزایش کسب و کار در این شرکت بود که با تشکیل انجمن های صنفی این نگرانی ها کاهش یافت.

وی در خصوص واگذاری شرکتهای سایپا گفت : امیدوارم شرکت سرمایه گذاری سایپا سهام سایپا را خریداری کند و این امر تلاش بیشتر نمایندگی ها را می طلبد و این واگذاری ها و قالب اقساط انجام خواهد شد .

وی تصریح کرد: ما بسیاری از شرکت ها را به فرابورس خواهیم برد و در این خصوص پولی نیز طلب نخواهیم کرد.

وی در خصوص جمع آوری تعمیرگاهها گفت: هم اکنون با حفظ نیروی انسانی تعمیرگاهها را جمع آوری خواهیم کرد و فقط دو تعمیرگاه خواهیم داشت که اقدامات نوآوری را در این خصوص انجام دهند.

پوستین دوز خود را کارمند خدمات پس از فروش عنوان کرد و گفت : من به عنوان کارمند خدمات پس از فروش هستم چرا که اگر من به عنوان کارمند این عزیزان عمل نکنم بقای این شرکت دوام نخواهد داشت زیرا هم اکنون واردات افزایش یافته و این وظیفه ماست که طرح تحول سایپا یدک را گسترش دهیم و حامی خودروسازی داخلی باشیم.

وی افزود : در این راستا باشگاه مشتریان سایپا را فعال کرده ایم زیرا این تفویض اختیار انجام نخواهد شد مگر با اجرایی شدن این باشگاه که وظیفه دارد سه رکن را رصد کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"