کد خبر: ۱۵۹۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
به گزارش خبرخودرو ، سفير سير الئون در جهت گسترش همكاري ها با شركت زامياد طي مراسمي از اين شركت بازديد ‌كرد.

گسترش همكاري زامياد و سيرالئون در آينده نزديك

به گزارش خبرخودرو ، سفير سير الئون در جهت گسترش همكاري ها با شركت زامياد طي مراسمي از اين شركت بازديد ‌كرد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، طي مراسمي دكتر محمد بي . فوفانا سفير كشور سيرالئون در تهران از شركت زامياد به عنوان يكي از شركتهاي معتبر در عرصه توليد و ارائه خودروهاي تجاري كشور بازديدكرد.

درابتداي اين مراسم دكتر محمد بي. فوفانا سفير و كاردار سفارت كشور سيرالئون به همراه رضا سرائي مدير عامل شركت زامياد و هياتي شامل معاونين و مديران ارشد اين شركت از خطوط اتاق سازي، سالن رنگ، شاسي، تزيينات، خط نهايي وانت زامياد و خطوط توليد خودروهاي سنگين اين شركت بازديد كردند.

در ادامه اين بازديد دكتر محمد بي. فوفانا سفير سيرالئون در تهران با تاكيد بر وجود دانش و تكنولوژي به‌روزي كه در صنايع و توليدات ايران وجود دارد خواستار همكاري بيشتر در جهت انتقال اين دانش و تكنولوژي به كشور خود شد و بيان كرد: ايران يكي از كشورهايي است كه در بهره‌گيري از دانش روز در جهت ارتقاء توليدات خود همواره كوشيده است؛ از اين رو كشور ما نيز با توجه به بسترهاي مناسبي كه در زمينه صنايع و توليدات دارد خواستار همكاري نزديكتر و گسترده تر با ايران است.

گفتني است، روابط تجاري ميان ايران و سيرالئون، بعد از انقلاب اسلامي پايه گذاري شد به گونه اي كه در سال هاي گذشته روابط ميان دو كشور رو به گسترش گذاشته است؛ سيرالئون در غرب قاره آفريقا واقع است و در صد قابل توجهي از جمعيت آن كشور را مسلمانان تشكيل مي دهند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"