کد خبر: ۱۶۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۴ دی ۱۳۹۰

تجهیزات سفارشی خاص برای مشتریان خاص

بسیاری از اقلام سفارشی وجود دارند که در صورتی که مردم از جزییات خدمات و رفاهی که در نتیجه استفاده از آنها برایشان فراهم میشود٬  اطلاع یابند٬  بی شک اقدام به تهییه آنها می کنند.

 

به عنوان مثال شاید خیلی از مشتریان محصولات ایران خودرو دوست داشته باشند که یک سقف شیشه ای استاندارد برای خودرو که مشکلی نیز به لحاظ مقررات راهنمایی و رانندگی به وجود نیاورد تهیه کنند .

 

یا بتوانند در هنگام رانندگی با تلفن همراه خود صحبت کنند بدون اینکه خطرات ناشی از تصادف و ترس از جریمه شدن را داشته باشند.

 

یا به هنگام پارک خودرو با نصب سنسور دنده عقب به راحتی خودرو خود را بین دو ماشین پارک کنند.

 

در این شماره و شماره بعد سعی می کنیم تعدادی از این اقلام که کمتر راجع به آنها صحبتی به میان آمده به شما معرفی کنیم:

 

سانروف:

 

سانروف یا سقف شیشه ای سیستمی است که علاوه بر زیبایی ظاهری خودرو امکان تهویه هوای تازه را بدون ایجاد مزاحمت برای سرنشینان خودرو فراهم می کند. همچنین موجب افزایش روشنایی داخل خودرو بدون مزاحمت نور خورشید می شود و دارای قابلیت های دیگری همچون محافظت در برابر امواج ماورای بنفش و مادون قرمز٬  انحراف مسیر باد و بسته شدن اتوماتیک هنگام بسته شدن قفل مرکزی است.

 

در خصوص این قطعه استراتژیک این را هم باید بدانید که در صورت نصب آن خارج از نمایندگی های مجاز آپکو هنگام نقل و انتقال خودروتان به مشکل خواهید خورد٬  چرا که مجوز نصب رسمی آن از سوی راهنمایی و رانندگی تنها به آپکو واگذار سده است.

 

کروز:

 

کروز کنترل ابزاری برای ثابت نگاه داشتن سرعت خودرو در میزان مورد درخواست راننده است ،‌برای مثال اگر سرعت را روی 120 کیلومتر بر ساعت تثبیت نمائید ، خودرو به صورت اتوماتیک این سرعت را برای شما ثابت نگه می دارد .

 

کروز کنترل علاوه بر این به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به فشردن پدالهای ترمز و گاز و تنها با فشردن دکمه های دستی سرعت خود را با هر بار فشردن دکمه یک کیلومتر بر ساعت افزایش یا کاهش دهید.

 

کروز کنترل در خودرو های دنده اتوماتیک هنگام فشردن پدال ترمز و همچنین در مورد خودرو های دنده معمولی فشردن پدال کلاج یا ترمز از مدار خارج می شود که البته به وسیله فشردن دکمه دیگری دوباره سرعت قبلی که توسط راننده تثبیت شده بود از حافظه سیستم قابل بازیابی است.

 

هدرست:

 

این مجموعه به جای پشت سری های صندلی های جلو قرار گرفته و قابل نصب بر روی تمامی خودرو ها می باشد و در رنگ های مشکی و طوسی موجود می باشد. از جمله کارایی های این دستگاه برای کودکان می باشد که در صندلی عقب خودرو با استفاده از این هدرست که مجهز به مانیتور 7اینچی می باشد می توانند CDکارتون مورد علاقه خود را تماشا کنند٬  یا یکی از  بازی هایی که در حافظه داخلی این دستگاه قرار دارد را با دسته های مخصوص این هدرست به صورت 2 نفره و یا تک نفره بازی کنند.

 

سنسور دنده عقب:

 

یکی از مشکلاتی که اغلب رانندگان خودرو با ان مواجه می باشند نداشتن دید کافی برای قسمت عقب خودرو می باشد  به کمک این سنسورها که در قسمت سپر عقب خودروها نصب می گردد نه تنها از برخورد با اشیا یا اشخاص پشت خودرو که دیدی از آنها وجود ندارد، جلوگیری بعمل می آید، بلکه با نمایش فاصله خودرو با این اشخاص یا موانع، کمک شایانی در  پارک نمودن خودرو در مکانهای کوچک و باریک به راننده می گردد.

 

سیستم پاور ویندوز:

 

با استفاده از سیستم پاور ویندوز، شیشه های خودرو پس ازدریافت فرمان ازطریق کلید مربوطه که معمولا دکمه بسته شدن درها توسط ریموت دزگیر می باشد بصورت اتوماتیک بالا رفته و چنانچه مانعی در سر راه یکی از شیشه ها قرار گیرد ،فرمان توقف توسط یونیت الکترونیکی صادر گشته  و شیشه ها در همان نقطه متوقف شده و از آسیب های احتمالی به سر نشینان خودرو  جلوگیری می گردد و همینطور از پایین ماندن شیشه ها بر اثر فراموشی جلوگیری میکند.

 

سیستم هنزفری:

 

تجهیز خودرو به سیستم موبایل هندز فری باعث می گردد که پس از یکبار شناساندن تلفن همراه به کیت مذکور٬ در صورت برقراری تماس تلفنی٬ سیستم صوتی خودرو توسط سیستم موبایل هندز فری به طور خودکار قطع شده و صدای زنگ تلفن همراه از طریق بلندگوهای خودرو پخش می شود در این صورت با فشردن یک کلید ٬ ارتباط تلفنی از طریق بلندگو و میکروفون نصب شده در خودرو برقرار می گردد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"