کد خبر: ۱۶۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
به گزارش خبر خودرو ، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیاز مردم به تولید خودروهایی برای فعالیت اقتصادی را ضروری دانست و گفت: به جهت تنوع جغرافیایی بالا در ایران و فعالیت های اقتصادی و کشاورزی در کشور استفاده ، تولید خودروهای مانند وانت نیسان در کشور ضروری است.

ایمنی و استاندارد وانت نیسان در حد استانداردهای روز دنیا است

به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیاز مردم به تولید خودروهایی برای فعالیت اقتصادی را ضروری دانست و گفت: به جهت تنوع جغرافیایی بالا در ایران و فعالیت های اقتصادی و کشاورزی در کشور استفاده ، تولید خودرو های مانند وانت نیسان در کشور ضروری است.

مجید نصیر پور در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: با توجه به اینکه خودرو وانت نیسان از لحاظ ایمنی و نصب ایربگ و ترمز ضد قفل توانسته است استاندارد های روز دنیا را کسب کند، در شهرستان ها و بخصوص حاشیه کلان شهرها استقبال ویژه ای از این خودرو صورت گرفته است.

وی افزود: شرکت های خودروساز داخلی باید با استفاده از تکنولوژی های جدید و با همکاری با خودروسازان جهانی مدلی از خودرو را طراحی کنند که هزینه آن برای مصرف کننده قابل قبول باشد بنابراین تولید خودروهایی که دارای میزان مصرف سوخت  و آلایندگی کمتر و ایمنی وحجم حمل بار بیشتری هستند می تواند در روند اقتصادی کشور حرکت مناسبی باشد.

وی ضمن انتقاد از عدم تولید خودروهای باری مناسب در کشور گفت: متاسفانه بجز تولید خودرو وانت نیسان خودرو باری مناسبی تا کنون در کشور تولید نشده است و به همین منظور باید اقدامات جدی در خصوص تولید چنین خودروهایی صورت گیرد و فضای مناسبی برای آن به وجود آید،اگرچه نصب آپشن هایی چون  ایربگ و ترمز ضد قفل نباید فقط  با یک تغییرات جزئی به وجود آید زیرا در این صورت این آپشن ها کارکرد خود را نخواهند داشت.

نصیر پور در پایان گفت: وانت نیسان از جمله خودروهایی است که در صورتی که تا حدودی در زمینه ایمنی این خودرو اقدامات بیشتری انجام  شود تولیدش برای کشور ضرورت دارد و زیرا همانطور که اشاره شد در شهرستانها استقبال خوبی از آن صورت می گیرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"