کد خبر: ۱۸۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱

تیونگ خودروی جدید مرسدس – بنز C63 AMG

گروه بین الملل: متخصصین تیونینگ خودرو در شرکت آلمانی دومانیگ بسته ارتقایی مرسدس – بنز C63 AMG Black series آخرین دستاورد خود را رونمایی کردند.

به گزارش خبر خودرو، اگر چه هنوز مرسدس – بنز C63 AMG Black series هنوز به فروش نرسیده ، اما متخصصین دومانیگ تصمیم گرفته اند تجهیزات افزایش قدرت و تیونینگ این خودروی پرتوان را رونمایی کنند.

دومانیگ خودروی فوق را به یک سامانه تعلیق جدید KW مجهز کرده و ارتفاع آن را 25 تا 30 میلی متر نسبت به سانانه تعلیق استاندارد آن کاهش داده است.

این شرکت همچنین با ایجاد تغییراتی در موتور 6.3 لیتری V8 مرسدس – بنز C63 میزان توان آن را از 517 اسب بخار پیشین به 600 اسب بخار رسانده است از مهمترین تغییرات انجام گرفته در موتور C63 می توان به طراحی مجدد ECU و نصب کاتالیزور اسپرت درون اگزوز آن اشاره کرد.

پیشینه سرعت خودروی مرسدس – بنز C63 AMG Black series به صورت الکترونیکی به 230 کیلومتر بر ساعت یا 199 مایل بر ساعت محدود شده است در محور جلوی این خودرو از تایرهای سایز 30/265 دانلوب اسپرت و در محور عقب از تایرهای سایز 25/305 استفاده شده است.

از دیگر تغییرات این ابر خودرو می توان رنگ تماما قرمز بدنه و رنگ کرومی کنسول داخلی آن اشاره کرد.هنوز جزئیات بیشتری درباره این خودرو در دسترس نیست

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"