کد خبر: ۱۹۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱

تیونینگ خودروی قدرتمند وایپر SRT

گروه بین الملل: شاید ایراد گرفتن از خودروی تماما جدید وایپر SRT مدل 2013 کار دشواری باشد ولی بایستی گفت جای یک خودروی تیون شده از آن در نمایشگاه های فروش کم می باشد و این همان خلاء ای است که هنسی درصدد پر کردنش برآمده است.

به گزارش خبر خودرو، در حالی که بسیاری از علاقه مندان وایپر به دنبال مدل ارتقا یافته نسخه 2013 SRT آن بوده اند،هنسی دو تصویر جدید از نمونه های ارتقا یافته آن را بر روی پایگاه اینترنتی خود قرار داد.

این دو نسخه ارتقا یافته همان مدل 8.4 لیتر V10 ،640 اسب بخاری کارخانه می باشد.

متاسفانه هنوز فهرست قیمت گذاری کارخانه منتشر نشده است ولی می دانیم که مدل ارتقا یافته 700R قابلیت تولید 725 اسب بخار توان و 695 پوند فوت گشتاور را دارد و این یعنی شتاب صفر تا صد کیلومتر وایپر به راحتی به 3.1 ثانیه می رسد.

بایستی گفت طیف گسترده ای از به روز رسانی ها شامل تعویض سر سیلندر ،تعویض اتصالات موتور،نصب مبدل های کاتالیزگر،سامانه اگزوز 3 اینچی جدید و فیلترهای هوای K & N بر روی وایپر انجام شده است ، همچنین این خودرو با گارانتی 36 هزار مایلی 3 ساله عرضه می شود.

البته اگر این مقدار از تیونینگ برای شما کافی نیست می توانید یکی از خریداران نسخه 1120 اسب بخاری مجهز به موتور 1000 توربو دوقلو باشید و به کمک توربو شارژهای بول برینگی وایپر 2013 SRT به بیشینه گشتاوری معادل 1092 پوند فوت دست پیدا کنید.

به هر حال باید بدانید هر دو نمونه ارتقا یافته دارای سپرهای جلو و عقب جدید،باله های مسابقه ای و اسپریلرهای الیاف کربنی هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"