کد خبر: ۲۲۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۲

ارتقاء جدیدترین محصول ب ام و

گروه بین الملل: به تازگی خودروی کاملا جدید آلپینا B4 Biturbo به هنگام  آزمایش جاده ای شرکت تیونینگش قبل از رونمایی اصلی، اسیر دوربین خبرنگاران شده است.

به گزارش خبر خودرو، اگر چه شاید نسل جدید ب ام و سری 4 به تازگی توسط شرکت تولید کننده اش رونمایی شده باشد اما این بدان معنا نیست که تیونرها نمی توانند آن را برای ارتقا تغییرات بیشتر انتخاب کنند . اولین و شاید مهم ترین تیونر خودرویی که کوپه ب ام و سری 4 را انتخاب کرده آلپینا است . البته خبر تیونینگ ب ام و سری 4 جدید رسما اعلام نشده و ما آگاهی از چنین جزئیاتی را مدیون عکاسانی هستیم که به طور مخفیانه از آزمایش این خودرو تصویر برداری کرده اند .

با نگاهی به تصاویر منتشر شده از ب ام و سری4 جدید می توان دریافت که رینگ ها ، سپر جلو، توزیع کننده جریان باد عقب ، اسپویلر عقب و اگزوزهای دوقلوی این خودرو تغییر کرده و باز طراحی شده اند . این خودرو بدون شک یک نمونه آزمایشی است اما گمان می رود که نسخه اصلی آن نیز دارای چنین امکاناتی باشد و در کنار تغییراتی کوچک نظیر فرمان چندپره را نیز در قسمت داخلی کابین داشته باشد.

این خودرو دارای یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر به توان 410 اسب بخار و گشتاور 442 پوند فوت دارد. البته توان و گشتاور نسخه استاندارد ب ام و سری 4 کوپه 300 اسب بخار و 300 پوند فوت می باشد. این خودرو قادر است پیش از رسیدن به سرعت بیشینه 190 مایل ظرف مدت 4.0 ثانیه سرعتش را از صفر به صدکیلومتر بر ساعت برساند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"