کد خبر: ۲۳۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۲

افزایش قدرت مرسدس – بنز SLS AMG

گروه بین الملل: کارشناسان دانمارکی کلیمان به تازگی بسته ارتقایی کاملا جدیید را برای ابرخودروی مرسدس – بنز SLS AMG معرفی کرد.

به گزارش خبرخودرو، مرسدس – بنز SLS AMG  که خودروی بسیار مورد علاقه برای شرکت های تیونینگ می باشد ، این بار توسط کارنشاسان کلیمان قرار گرفت و موتور 6.2 لیتری V8 آن تحت امضاء مهندسین این شرکت به قدرتی بسیار بیشتر از پیش دست پیدا کرد.

بسته ارتقایی کلیمان در نظر گرفته شده برای SLS AMG دارای یک سوپر شارژ آلمینیومی آرودیزه شده مشکی رنگ است. به علاوه یک سامانه اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ نیز که دارای دو خروجی گازهای تولید می باشد برای این خودرو در نظر گرفته شده است . به علاوه باله های کناری قابل کنترل نیز بر روی خودرو نصب شده و به آن ظاهر هم زمان یک خودروی شهری و یک خودروی مسابقه ای پرقدرت را می دهد .

مهم تر از همه کارشناسان دانمارکی کلیمان برروی موتور SLS AMG کارکرده اند و هم اکنون موتور آن قابلیت تولید 770 اسب بخار  توان و 845 نیوتون متر گشتاور را دارد که در مقایسه با نسخه استاندارد 199 اسب بخار افزایش قدرت و 195 نیوتون متر بهبود گشتاور را نشان می دهد . این میزان از توان هم اکنون به خودرو اجاره می دهد که ضمن دستیابی به سرعت بیشینه 356 کیلومتر بر ساعت ظرف مدت تنها 3.3 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند . به علاوه صفر تا دویست این خودرو نیز 9.3 ثانیه گزارش شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"